Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.01.2015 kello on 13:21 ---Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.
--- Lainaus päättyy ---
Hyötykäyttöä? Miksei tuollaisella voisi kaupassa ja töissä käydä. Tai muuten vaan ajelulla. Kukin tavallaan ja onhan se hyvä, että on vaihtoehtoja.
Mikä se hyötykäyttö oikeasti on? pitäisikö yksityisautoilu kieltää kokonaan ja laittaa auton käyttö luvanvaraiseksi hytykäytön mukaan, ja saako sillä hyötymatkalla toimittaa muita asioita jos asiointipaikka sattuu kohdalle.
Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen siihen että pystyn korttini puitteissa käydä hupiajelulla minkälaisella vaan ajoneuvolla johon kortti riittää. Ajaminen on hauskaa ja jos siitä nauttii niin henkinen hyvinvointi pitäisi laskea hyödyksi, ajan sitten millä vaan
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 12.01.2015 kello on 21:15 ---Jotkut on ratkaissut tämän ongelman vaihtamalla matkailuauton vaunuun. Sen voi jättää leiriin paikoilleen, jolloin vetoautolla pääsee käymään kylillä. ;) Eikä tarvise ajella Smartilla. ???
--- Lainaus päättyy ---
Viime kesälomareissu vedettiin vaunua ja kuskattiin auton perässä kahta moposkootteria, jolla käytännössä kaikki kohdeliikkuminen suoritettiin.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 13.01.2015 kello on 13:31 ---Ajaminen on hauskaa ja jos siitä nauttii niin henkinen hyvinvointi pitäisi laskea hyödyksi, ajan sitten millä vaan
--- Lainaus päättyy ---
Halvempaa tuo on kuin mielenterveys-puolen sossukulut. Itsekin tässä kevättä jo oottelen että pääsee taas tuolla 2-pyöräisellä "tuulettumaan" 8)
jva61:
Tuo ajatusmalli, mitä minulla ei ole ei saa olla muillakaan, on aina herättäny ihmetystä minussa. Minä ajelen myös motskarilla ihan vaan hermolevoksi, on se niin hauskaa ja "hyödytöntä"
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 13.01.2015 kello on 16:06 ---Tuo ajatusmalli, mitä minulla ei ole ei saa olla muillakaan, on aina herättäny ihmetystä minussa. Minä ajelen myös motskarilla ihan vaan hermolevoksi, on se niin hauskaa ja "hyödytöntä"
--- Lainaus päättyy ---
Jos tarkoitit minua, niin olet väärässä. En vaan voi hyväksyä sitä, että muutamat, jotka 'haluavat pitää hauskaa', aiheuttavat toisille häiriötä ja jopa vaaratilanteita. Lainrikkomisista nyt puhumattakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta