Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi

<< < (4/16) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.01.2015     kello on 21:36 ---Pitäiskös minunki ottaa Sätkä perään, kun senkin paino on 510kg.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Mini 1000 meni kisavarustuksella just Junkkarin alukärrylle.

Mazza:
Saa niitä oikeitakin uusia autoja, vieläpä aitoja urheiluautojakin tuohon painoon!

Caterham 7

Catiska:
Tuo Caterham on hauska kampe mutta kauppakassina ei kovin kummoinen. Kaverilla on jo toinen tuollainen menossa, olen jokusen kerran pitänyt sillä hauskaa Saksassa (Kaveri on Saksalainen ja auto on siellä rekisterissä). Nykyisin noita saa onneksi Suomessakin kilpiin, vähitellen meidänkin säännöt muuttuu väkisin EU:n painostuksesta järkevämmiksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 13.01.2015     kello on 08:51 ---Tuo Caterham on hauska kampe mutta kauppakassina ei kovin kummoinen.

--- Lainaus päättyy ---

Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.01.2015     kello on 13:21 ---Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.

--- Lainaus päättyy ---
Jos jollekin asialle omasta näkökulmasta ei ole hyötykäyttöä voi asia olla toisin toisen näkökulmasta.

Ei kannata ärsyyntyä moisista. Näille meidän matkailukulkimille ja vaunuille on varmaan monen mielestä vaikea keksiä perusteltua käyttöä, saati ihan hyötykäyttöä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View