rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi  (Luettu 24899 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:21
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #15 : 12.01.2015 kello on 22:08 »
Pitäiskös minunki ottaa Sätkä perään, kun senkin paino on 510kg.  :)

Mini 1000 meni kisavarustuksella just Junkkarin alukärrylle.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 3.02.2021 kello on 18:57
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #16 : 13.01.2015 kello on 07:07 »
Saa niitä oikeitakin uusia autoja, vieläpä aitoja urheiluautojakin tuohon painoon!

Caterham 7

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #17 : 13.01.2015 kello on 08:51 »
Tuo Caterham on hauska kampe mutta kauppakassina ei kovin kummoinen. Kaverilla on jo toinen tuollainen menossa, olen jokusen kerran pitänyt sillä hauskaa Saksassa (Kaveri on Saksalainen ja auto on siellä rekisterissä). Nykyisin noita saa onneksi Suomessakin kilpiin, vähitellen meidänkin säännöt muuttuu väkisin EU:n painostuksesta järkevämmiksi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:19
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #18 : 13.01.2015 kello on 13:21 »
Tuo Caterham on hauska kampe mutta kauppakassina ei kovin kummoinen.

Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.10.2020 kello on 12:17
    • East Coast Fellows
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #19 : 13.01.2015 kello on 13:23 »
Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.
Jos jollekin asialle omasta näkökulmasta ei ole hyötykäyttöä voi asia olla toisin toisen näkökulmasta.

Ei kannata ärsyyntyä moisista. Näille meidän matkailukulkimille ja vaunuille on varmaan monen mielestä vaikea keksiä perusteltua käyttöä, saati ihan hyötykäyttöä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:21
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #20 : 13.01.2015 kello on 13:31 »
Minua on aina ärsyttänyt, että tehdään 'autoja', joilla ei ole mitään hyötykäyttöä.

Hyötykäyttöä? Miksei tuollaisella voisi kaupassa ja töissä käydä. Tai muuten vaan ajelulla. Kukin tavallaan ja onhan se hyvä, että on vaihtoehtoja.

Mikä se hyötykäyttö oikeasti on? pitäisikö yksityisautoilu kieltää kokonaan ja laittaa auton käyttö luvanvaraiseksi hytykäytön mukaan, ja saako sillä hyötymatkalla toimittaa muita asioita jos asiointipaikka sattuu kohdalle.
Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen siihen että pystyn korttini puitteissa käydä hupiajelulla minkälaisella vaan ajoneuvolla johon kortti riittää. Ajaminen on hauskaa ja jos siitä nauttii niin henkinen hyvinvointi pitäisi laskea hyödyksi, ajan sitten millä vaan

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #21 : 13.01.2015 kello on 14:22 »
Jotkut on ratkaissut tämän ongelman vaihtamalla matkailuauton vaunuun. Sen voi jättää leiriin paikoilleen, jolloin vetoautolla pääsee käymään kylillä. ;) Eikä tarvise ajella Smartilla. ???

Viime kesälomareissu vedettiin vaunua ja kuskattiin auton perässä kahta moposkootteria, jolla käytännössä kaikki kohdeliikkuminen suoritettiin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:04
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #22 : 13.01.2015 kello on 15:17 »
Ajaminen on hauskaa ja jos siitä nauttii niin henkinen hyvinvointi pitäisi laskea hyödyksi, ajan sitten millä vaan

Halvempaa tuo on kuin mielenterveys-puolen sossukulut. Itsekin tässä kevättä jo oottelen että pääsee taas tuolla 2-pyöräisellä "tuulettumaan" 8)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.08.2021 kello on 14:40
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #23 : 13.01.2015 kello on 16:06 »
Tuo ajatusmalli, mitä minulla ei ole ei saa olla muillakaan, on aina herättäny ihmetystä minussa. Minä ajelen myös motskarilla ihan vaan hermolevoksi, on se niin hauskaa ja "hyödytöntä"

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:19
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #24 : 13.01.2015 kello on 19:40 »
Tuo ajatusmalli, mitä minulla ei ole ei saa olla muillakaan, on aina herättäny ihmetystä minussa. Minä ajelen myös motskarilla ihan vaan hermolevoksi, on se niin hauskaa ja "hyödytöntä"

Jos tarkoitit minua, niin olet väärässä. En vaan voi hyväksyä sitä, että muutamat, jotka 'haluavat pitää hauskaa', aiheuttavat toisille häiriötä ja jopa vaaratilanteita. Lainrikkomisista nyt puhumattakaan.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
  • Jo vain !
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #25 : 13.01.2015 kello on 20:08 »
meillä myöskin vetokoukku- ja perävaunuasiat tapetilla jos Epsanjassa talvehtimaan aletaan .
Akkakin sanoi että ne siellä varmaan vuokraisi pyöriä  >:(
 


mutta mä haluan oman Homosohvan mukaan
korttiasiat ei meillä ole riesana niinkun ei aloittajallakaan
mutta en saa mistään tietoa mitä Fiat Chaussonilla saisi vetää ,jarrutonta / jarrullista
vai meneekö se vai alustan mukaan
koukkupaja tekee kyllä kuudellasadalla koukun ,kuulemma vaikka mihinkä autoon

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:37
  • Kohtele toisia kuten toiset sinua
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #26 : 13.01.2015 kello on 20:19 »
Oulaa:
Katso rekisteriotteesta, sieltä minäkin omani löysin.

Taidan kuitenkin ensi kesäksi tutkia kuinka saisin runkoon kiinnitettävän telineen tuon takapuskurin alle kun hissillä oleva pyöräteline on aivan liian korkealla, eikä taida kantaakaan moposkootterin painoa.  Voisi kokeilla riittääkö se lähiympäristön tutkimiseen (vesisateessa).

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:54
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #27 : 13.01.2015 kello on 20:21 »
Mulla ei juuri muuta olekaan, kuin hyödyttömiä ajoneuvoja... :)
Vanhoja aikansa eläneitä autoja ja motskareita ja kaiken kruunaa täysin hyödytön retkuiluauto.

Hyödyllisiä ajoneuvoja lienevät ne, joilla kuljetetaan rahtia ja matkustajia.
Aikoinaan mulla luki Kuorma-auton perässä "Minä kuljetan, Sinä kulutat" Sitä lausahdusta saattoi siellä takana jonossa sitten kukin miettiä syvissä ajatuksissaan.
Sellainen tarra oli hyvä aikoinaan, jossa luki Kuorma-auton perässä "Ajan mielummin moottoripyörällä".


*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #28 : 14.01.2015 kello on 18:31 »
Dollyjä eli hinausapuvaunuja ei rekisteröidä, ne eivät ole hinattavia laitteita vaan rinnastetaan puomiin! Nopeus max. 60 km/h. Tuolta 3. sivu:
http://www.trafi.fi/filebank/a/1351253069/7cf53ba2bb324cc10a45af5d75211355/10518-7_2012_Tiedote_katsastajille.pdf

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.07.2018 kello on 09:39
Vs: Kyllä Trafi osaa kertoa asian vaikeasti ja ikävästi
« Vastaus #29 : 14.01.2015 kello on 18:39 »
Jos tarkoitit minua, niin olet väärässä. En vaan voi hyväksyä sitä, että muutamat, jotka 'haluavat pitää hauskaa', aiheuttavat toisille häiriötä ja jopa vaaratilanteita. Lainrikkomisista nyt puhumattakaan.
Tarkoittaako tämä että et suvaitse moottoripyöräilyä ilman päämäärää tai 2-paikkaisella (liian) tehokkaalla avoautolla ajelua ihan ajankuluksi?  :-\