Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2016 kello on 09:55 ---Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..
--- Lainaus päättyy ---
Montako viikkoa olet kausipaikalla viettänyt. Minä olen kaksi Juhannuksen seutua, hyvä minä. ;)
ihaa:
Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2016 kello on 10:08 ---Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.
--- Lainaus päättyy ---
Meillä aikaisemman auton kanssa luokkaa 1 vko, joten nyt vaihdettiinkin sitten kalusto täksi kaudeksi perässä vedettävään malliin. Katsotaan sitten pannaanko löhöilyt vielä tuotakin paremmaksi 8)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2016 kello on 09:55 ---Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..
--- Lainaus päättyy ---
Tähän aikaan lähes kaikki Suomen tanssipaikat on auki ja 'aluetta' voi vaihtaa pari-kolme kertaa viikossa....
cossuesco:
Niinhän se menee että laite käyttötarkoituksen mukaan. Itse olen ollut Suomessa leirintä-alueella viimeksi 2013. Aina kun on alkanut kesäloma niin matka on ollut johonkin keski-eurooppaan joko Ruotsin kautta tai via balticaa pitkin. Jos suomessa vain reissaisin niin sitten olisi vaunu nyt mennään autolla :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta