Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (169/1157) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: reissuauto - 29.04.2016     kello on 23:08 ---Enpä tuolla meidän Matkaaja Transitilla uskaltaisi satasta ajaa jos se sen kulkis. Muuten on hieno sisältä ja nykyaikainen.

--- Lainaus päättyy ---

Meikäläinen körpöttelee 80 - 85 nopeutta. Jos keposesti kulkisi satasta, silloin ajaisin satasta. Navikaattorissa oli että joskus maksimi ajonopeus on ollut 104 km/h:ssa. Vai olisiko navi ollut joskus kitroenissa.  ;)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.05.2016     kello on 21:29 ---Meikäläinen körpöttelee 80 - 85 nopeutta. Jos keposesti kulkisi satasta, silloin ajaisin satasta. Navikaattorissa oli että joskus maksimi ajonopeus on ollut 104 km/h:ssa. Vai olisiko navi ollut joskus kitroenissa.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ja mulla navi väitti fiiun maksimi  ajo nopeudeksi 142 km/h:ssa,tainnu pojat jossain vaiheessa lainata navia,enhän minä nyt noin kovaa ajaisi,mutta voihan olla että tuon kyllä fiiu kulkisikin.

Sent from my iPad using Tapatalk

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.05.2016     kello on 09:52 ---Yksi Wappu SFC-alueella taisi riittää minulle ,kulkuri luonteelle.

--- Lainaus päättyy ---

Millä tavoin mielestäsi vaunuilu erosi autoilusta ?

Mulla kun nyt tämä motiivi matkailuautoiluun on sellaisella tasolla että voisin kuvitella meneväni liikkeeseen hankkimaan isohkon matkailuvaunun niin kiinnostaisi tietää miksi haluat luopua vaunuilusta ja siirtyä takaisin matkailuautoon...et tei tule sitten heti yllätystä.

Turhan Höpöttäjä:
Eikös vaunu ole kausipaikkalaisen juttu, auto liikkuvalle. Ainakin kun katsoo kumpaa on liikenteessä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.05.2016     kello on 09:50 ---Eikös vaunu ole kausipaikkalaisen juttu, auto liikkuvalle..

--- Lainaus päättyy ---

Mä oisin valmis siirtymään jonnekin kausipaikallekin, alueella menee aika siinä missä mökillä tai kotonakin, mutta se itse reissaaminen ei nyt niin innosta. Lähialueinahan olisi Hiilimutka tai Alatalo..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View