Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.04.2016 kello on 12:52 ---sopivakin riittää
--- Lainaus päättyy ---
Siinä se on lyhyesti, kahdessa sanassa, koko tämänkin homman juoni Thumb
Mikä sitten itse kullekin on se sopiva, on hänen ja vain hänen ihan oma asiansa, siinä muiden mielipiteillä ole nokan koputtamista. Ja ne tarpeet kun aikanaan muuttuu, pitää olla myös rohkeutta tehdä niitä muutoksia jos se wanha sopiva ei enää olekaan sitä nyt uudessa, muuttuneessa tilanteessa. Been there, done that, enkä todellakaan mene sanomaan että tuo nykyinenkään valintani olisi mitenkään ultimate, koko loppuelämäni ratkaisu 8)
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.04.2016 kello on 12:52 --- Etenkin kun täydellistä autoa omiin tarpeisiini ei ole olemassakaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä viiden vuoden aikana olen leireillyt neljällä eri autoversiolla ja nyt vaunulla.
Ja ainoa oikea väite on todella tuo Alanin toteamus .
Kaikkein vähiten kaipaan sitä Adrian retkeilyautoa kun ei se puskassa oikein toiminut ,kaikkine pienine varusteineen , jääkaapista alkain .
Wessassa ei pystynyt pesemään kuin perseen tai hampaat ja nenän.
Mutta kuitenkin taas on ikävä autoa ja tuollaisesta saisi modaamalla jotain sellaista mitä mä haluaisin.
Yksi Wappu SFC-alueella taisi riittää minulle ,kulkuri luonteelle.
Kukahan ostaisi tuon Articinan ::)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 3.05.2016 kello on 09:48 ---Mikä sitten itse kullekin on se sopiva, on hänen ja vain hänen ihan oma asiansa, siinä muiden mielipiteillä ole nokan koputtamista.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se mene noin HiTec, aina on viisaampia jotka tietävät mikä olisi parempi ja miten asiat olisi parempi hoitaa kuin minä/sinä itse. :-\
Se on jännä juttu se että se minkä itselle on valinnut niin kuulemma pari-kolme tonnia enemmän rahaa laittamalla saisi toisenlaisen kärryn...muka paremman...mistä kukaan muu tietää kuin itse siitä mitä haluaa kärryltään, aivan...ei kukaan muu. Ja olisihan se "pari - kolme tonnia sitten laitettu jos oltaisi haluttu se toinen kärry.. ^-^
Ja vaikka tämän tietää jokainen, aina sitä haluaa kertoa oman mielipiteensä siitä että ei tuo mulle kävisi...joo, saahan sitä mielipiteensä sanoa mikä ei käy itselle mutta turhaa sitä on toista alkaa neuvomaan mikä olisi parempi sitten sille toiselle. Valitettavasti niitä "viisaita viisastelijoita" löytyy joka foorumilta, myös täältä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 3.05.2016 kello on 09:48 ---Mikä sitten itse kullekin on se sopiva, on hänen ja vain hänen ihan oma asiansa, siinä muiden mielipiteillä ole nokan koputtamista. Ja ne tarpeet kun aikanaan muuttuu, pitää olla myös rohkeutta tehdä niitä muutoksia jos se wanha sopiva ei enää olekaan sitä nyt uudessa, muuttuneessa tilanteessa. Been there, done that, enkä todellakaan mene sanomaan että tuo nykyinenkään valintani olisi mitenkään ultimate, koko loppuelämäni ratkaisu 8)
--- Lainaus päättyy ---
Silloin pitää vaieta. Jos avautuu omista valinnoistaan pitää hyväksyä se, että niistä keskustellaan. Osa mielipiteistä, jos jopa suurin osa, on järkeviä ja perusteltuja. Kannattaa ottaa parhaat huomioon; voi olla, ettei sitten pety niin pahasti.
Moni virhe jäisikin tekemättä, jos noita viisaampia uskoisi.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.05.2016 kello on 14:01 ---Jos avautuu omista valinnoistaan pitää hyväksyä se, että niistä keskustellaan.
--- Lainaus päättyy ---
Totta kyllä tuokin, jos ei kestä kuulla toisten mielipiteitä omista valinnoistaan, niin pakkokos niitä omia valintojaan on silloin julkikaan tuoda ???
Asiattomuudet toki on sitten ihan oma juttunsa, mutta ainakin henk.koht. olen omistani kertonut täällä(kin) juuri sen vuoksi että niistä syntyisi keskustelua, jaan omia kokemuksiani miksi juuri siihen päädyin - ja kenties jopa jatkossa oliko se kuitenkaan hyvä päätös :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta