Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (171/1157) > >>

Alan:
Se on tuo vaunu vaiko auto -kysymys myös käyttäjän mukaan.

Molemmilla voi tehdä lähes kaikkea lajiin kuuluvaa, toinen on usein toista soveliaampi johonkin, mutta henkkoht mieltymykset vaikuttaa.

Jonain päivänä saattaa vaihtua Hymer vaunuun, mutta myös lyhyt vani tai retkuiluauto on mahdollisia. Pääasia, että retkeily ja matkailunäkökulmat säilyvät eikä mene kulkineessa asumiseksi. Jos asumistarve tulisi, niin siihen eri vehkeet.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2016     kello on 09:34 ---Millä tavoin mielestäsi vaunuilu erosi autoilusta ?

Mulla kun nyt tämä motiivi matkailuautoiluun on sellaisella tasolla että voisin kuvitella meneväni liikkeeseen hankkimaan isohkon matkailuvaunun niin kiinnostaisi tietää miksi haluat luopua vaunuilusta ja siirtyä takaisin matkailuautoon...et tei tule sitten heti yllätystä.

--- Lainaus päättyy ---
No se pelkkä vapaa-ajan vietto SFC-alueella ei ollutkaan mun homma ,vaikka vaikuttiko vappukin ihmisten käyttäytymiseen .
Kahtena päivänä yleisten miesten saunavuorolla sai kuunnella selvistä päin ei niin selväpäisten samat huudot ja jutut.
En tarvitse ,kimppalenkkiä,karaokea,makkaranpaistoa porukalla eli taidan olla erakko.
Liikkuminen autolla on ihan eri juttu kuin vaunulla .
Pikku levolle käyminen pysähtyessä on se minun juttu.

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 10.05.2016     kello on 16:51 ---En tarvitse ,kimppalenkkiä,karaokea,makkaranpaistoa porukalla eli taidan olla erakko.
Liikkuminen autolla on ihan eri juttu kuin vaunulla .
Pikku levolle käyminen pysähtyessä on se minun juttu.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa-ha. Jos kuvatun perusteella mainitaan erakoksi, niin sitten olen erakko minäkin. Ihan vapaaehtoisesti.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 10.05.2016     kello on 10:08 ---Jotenkin muistelen että kolme vrk:tta olisi pisin jakso ollut mutta jos vaunun laittaisin niin alkaisi ennätykset paukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mene sinne kausipaikalle autolla, sitten tiedät onko se sinun juttu. Jos on, vaihda auto uuteen tai uuden karheaan vaunuun. Uskoisin että muutaman kerran jälkeen, palaat entiseen.  :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.05.2016     kello on 17:21 ---Mene sinne kausipaikalle autolla, sitten tiedät onko se sinun juttu. Jos on, vaihda auto uuteen tai uuden karheaan vaunuun. Uskoisin että muutaman kerran jälkeen, palaat entiseen.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Saas nähdä, osuko ja upposi meikäläiseenkin, vasta tuossa "hommaa uusi vaunu" -kohdassa menossa :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View