Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (102/1157) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.12.2015     kello on 14:04 ---Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko...

--- Lainaus päättyy ---

Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? :)

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.12.2015     kello on 19:40 ---Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? :)

--- Lainaus päättyy ---

Tuskinpa, ymmärrys asiaan oli todennäköisesti tilaus vaiheessa hukassa.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko - 25.12.2015     kello on 19:15 ---Ei kyllä löydy Nettikaravaanista eikä Nettiautosta sellaista vetopeliä mikä kiskoisi Catiskan esittämiä taakkoja.
VR.ltä löytyy sopivaa kalustoa .

--- Lainaus päättyy ---
Taisin laittaa omastakin ihan kuvan kera. 2.8tn (6.3tn yhd.massa.) voisi olla koukussa, mutta kuvassa vain 2tn. Todella kivuttomasti menee 6:lla vaikka ei ole kuin 140hp/385Nm

Lähetetty minun SM-T550 laitteesta Tapatalkilla

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 25.12.2015     kello on 19:40 ---Loppuukohan auton ensimmäiseltä omistajalta rahat siinä vaiheessa kun pitäisi ruksia moottorin koko ja teho?? :)

--- Lainaus päättyy ---

Minulle kävis hyvin. Kun olen jo tottunut "alitehoiseen" autoon. Joo, ja harvempi riittävän kokoisen kulkimen hankkinut tarvitsee enää peräkärryä hinata. Hevosvoimilla ja "hevosvoimilla" on eroa.

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.12.2015     kello on 19:56 ---Taisin laittaa omastakin ihan kuvan kera. 2.8tn (6.3tn yhd.massa.) voisi olla koukussa, mutta kuvassa vain 2tn. Todella kivuttomasti menee 6:lla vaikka ei ole kuin 140hp/385Nm

Lähetetty minun SM-T550 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---

No kyllähän tuollaisia painoja kiskoo vaikka vähän köykäsemmiläkin vehkeillä, mutta 2000t ei kyllä enää juurikaan liiku edes Fordin perässä ;).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View