Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (101/1157) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.12.2015     kello on 10:42 ---Onhan siinä alkovi ja alapeti...  :D

--- Lainaus päättyy ---
Vähän niinkuin Kuplassa....

Miten saa mahtumaan viisi norsua Kuplaan? Kaksi eteen ja kolme taakse.

Turhan Höpöttäjä:
Toassiisa olisi auto ymmärtävälle, jolla on muutakin kuin mopokortti:  http://www.nettikaravaani.com/concorde/charisma-i-800-hc/1447878

Catiska:
Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko...

edit. korjattu suurta riemua aiheuttanut näppis virhe.

HarriOlavi:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.12.2015     kello on 14:04 ---Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko...

--- Lainaus päättyy ---

Näkyy löytyvän suurempi tehoisilla koneilla myös. (mm,  Nettikaravaani)

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 25.12.2015     kello on 14:04 ---Miksi noita painavia ja kalliita autoja edes tarjotaan tuollaisilla mopon moottoreilla?? Kiertäisin itse kaukaa moisen kapistuksen. Tuohon kun laittaisin vielä 2000t tai enemmän kuormaa koukkuun kiskottavaksi niin tarvitsisi jo ensimmäisen suuremman mäen puolessa välissä pitää kahvitauko...

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 25.12.2015     kello on 16:58 --- Näkyy löytyvän suurempi tehoisilla koneilla myös. (mm,  Nettikaravaani)

--- Lainaus päättyy ---

Ei kyllä löydy Nettikaravaanista eikä Nettiautosta sellaista vetopeliä mikä kiskoisi Catiskan esittämiä taakkoja.
VR.ltä löytyy sopivaa kalustoa :laugh:.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View