Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.09.2018 kello on 13:14 ---Jos omassani olisi ollut kerrossänky , en olisi ostanut sitä :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Jälleen yksi syy mikä erottaa meiät toisistaan. Ilo on kyllä kokonaan mun puolellani! :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 13:20 ---Jälleen yksi syy mikä erottaa meiät toisistaan. Ilo on kyllä kokonaan mun puolellani! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Niin, kun ei ne lapset enää mukana kulje, ei aikoihin kulkeneet , miksi ostaa sellainen jossa järkevä tila on käytetty johonkin tarpeettomaan.
Vaikka se TOISENmielestä olisi mainio asia.
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.09.2018 kello on 13:14 ---Jos omassani olisi ollut kerrossänky , en olisi ostanut sitä :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.09.2018 kello on 14:00 ---Niin, kun ei ne lapset enää mukana kulje, ei aikoihin kulkeneet , miksi ostaa sellainen jossa järkevä tila on käytetty johonkin tarpeettomaan.
Vaikka se TOISENmielestä olisi mainio asia.
--- Lainaus päättyy ---
Minkä takia se nyt sit närästää sua, että meillä muksut edelleen kulkevat mukana, ja pelit valitaan sen mukaan? Meillä kerrossängyt ovat kyl erittäin hyötykäytössä. Vai onko se susta jotenkin hassua, et meillä muksut haluavat edelleen nähdä maailmaa? 8)
Eikös sulla muuten sitäpaitti ollu vaunu jossain kausipaikalla, vai matkailuauto kans???
Eipä nyt pitäisi olla kovin iso asia, et jokainen tekee valintansa ja hankintapäätöksen itte. Vai onko se sullakin siks, kun muutkin täällä? Joskus tuntuu, että täällä jotkut ei vaan tajua ku yhdenlaisten eli samanlaisten hankkimista ku ittellä on. Välittämättä tippaakaan toisen tarpeista ja lähtökohdista. Kaikille nyt vaan ei sovi samanmalliset kengät, samasta koosta puhumattakaan. Ja juuei sikseen, et täällä laajalti levitettävä länkytys nyt meilläpäin mihinkään vaikuttais. Eikä tää loppujurnutus nyt ollu pelkästään tähän keskusteluun liittyvä. :-)
Edelleen, nostosängyn merkkaaminen ilmossa kerrossängyksi on vähintään isompi skeidanheitto ku auton leveyden merkkaaminen ~9 metrin luokkaan. Tuota leveyttä nyt ei usko kukaan, mut kerrossänkyä sellaista etsivä toivoisi sit kyl myös löytävänsä.
Alan:
Minä nyt en ymmärrä, mistä tämä sanailu. Itsekin kerrossänkykulkinei ta omistaneena ja omistavana hankin sellaisen tarpeen vuoksi; jos sitä ei ole niin sitten sen tilalla on muuta. Luonnollinen asia. Huonompana pidän sitä, että lapsiperhe yrittää majoittua petijumppavuoteisii n, kahdella parisängyllä varustettuihin tai vastaaviin ratkaisuihin. Sitten kun kerrossänkykulkinet ta ei tarvita, niin myydään se lapsiperheelle ja ostetaan tilalle sopivampi. Edessä itsellä joidenkin vuosien kuluttua, elleivät teinit halua sopia roikkupetiin jo aikaisemmin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 14:23 ---Minkä takia se nyt sit närästää sua, että meillä muksut edelleen kulkevat mukana, ja pelit valitaan sen mukaan
--- Lainaus päättyy ---
En missään kohti ole sinun valintoja kiistänyt ……
Kirjoitin ilman ketään lainaamatta nostosänky/kerrossänky jatkumoon
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon !
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.09.2018 kello on 11:51 ---Minulla on varmaankin aukkoja tiedoissa, kun en ole havainnut että nostosänky on myös kerrossänky.
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli kykenet osoittamaan että olisin jotenkin puuttunut, vähätellyt jne niin pyydän nöyrimmästi anteeksi. Jokainen ostaa kulkimen itselleen, ei toisen kerrossänkytarvetta varten
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 14:23 ---Eikä tää loppujurnutus nyt ollu pelkästään tähän keskusteluun liittyvä. :-)
--- Lainaus päättyy ---
Sen huomasin kyllä , minä en koskaan kerro mikä on hyvä toiselle, niitä on ihan eri henkilö(t)
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 14:23 ---Edelleen, nostosängyn merkkaaminen ilmossa kerrossängyksi on vähintään isompi skeidanheitto.....
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon netticaravaanin varusteitten ruksaamiseen olen kyllä tottunut että niissä virheitä, minunkin autossa oli generaattori ja vetokoukku. Totuus oli invertteri ja fillariteline
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.09.2018 kello on 14:50 ---Minä nyt en ymmärrä, mistä tämä sanailu. Itsekin kerrossänkykulkinei ta omistaneena ja omistavana hankin sellaisen tarpeen vuoksi; jos sitä ei ole niin sitten sen tilalla on muuta. Luonnollinen asia. Huonompana pidän sitä, että lapsiperhe yrittää majoittua petijumppavuoteisii n, kahdella parisängyllä varustettuihin tai vastaaviin ratkaisuihin. Sitten kun kerrossänkykulkinet ta ei tarvita, niin myydään se lapsiperheelle ja ostetaan tilalle sopivampi. Edessä itsellä joidenkin vuosien kuluttua, elleivät teinit halua sopia roikkupetiin jo aikaisemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Aina ei voi ymmärtää. Oli minullakin parissa vaunussa kerrossängyt , tuoreena autoilijana ja nuoremman lapsen ollessa 33v , en koe sitä itselle tarpeelliseksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta