Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 13:20 ---Jälleen yksi syy mikä erottaa meiät toisistaan. Ilo on kyllä kokonaan mun puolellani! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Parissakin autossa olen nähnyt kun kerrossängystä on modattu kunnollinen iso tankokaappi henkarisäilytykseen ,mikä on mun mielestä paras vaatteiden säilytystapa niin autossa kuin kotonakin.
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 24.09.2018 kello on 18:57 ---Parissakin autossa olen nähnyt kun kerrossängystä on modattu kunnollinen iso tankokaappi henkarisäilytykseen ,mikä on mun mielestä paras vaatteiden säilytystapa niin autossa kuin kotonakin.
--- Lainaus päättyy ---
Väittäisin kuitenkin, et tankokaappi on aika huono lasten säilytykseen, henkareilla tai ilman. Nukkumisen kanssa on varmaan vielä heikompaa. Liekö edes laillista? Tankokaapista en tiiä et kukaan olis tehny kerrossänkyä. ::)
Siinä vaiheessa kun me ei kerrossänkyjä enää tarvita, kulkinekin on varmaan jossain vaiheessa vaihtunut matalammalla olevalla parisängyllä varustettuun. Eipä ole sen kummempi juttu.
Jälleen käyttötapa- ja käytöseroja. Omat ja perheen muitten t-paidat, farkut sun muut rennot reissuvaatteet menee näppärimmin viikattuina hyllylle. Joskus tuntuu et jopa ihan ittekseen... Paksumpia talvikamppeita ei tarvi viikata, eikä ripustaa hankkimaan, kun niitä ei kuitenkaan kulkineeseen viedä. Ja mikäs siinä, ei sun henkarit vie kuiteskaan meitin hiukka pienempää tankotilaa.
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.09.2018 kello on 14:50 ---Minä nyt en ymmärrä, mistä tämä sanailu. Itsekin kerrossänkykulkinei ta omistaneena ja omistavana hankin sellaisen tarpeen vuoksi; jos sitä ei ole niin sitten sen tilalla on muuta. Luonnollinen asia. Huonompana pidän sitä, että lapsiperhe yrittää majoittua petijumppavuoteisii n, kahdella parisängyllä varustettuihin tai vastaaviin ratkaisuihin. Sitten kun kerrossänkykulkinet ta ei tarvita, niin myydään se lapsiperheelle ja ostetaan tilalle sopivampi. Edessä itsellä joidenkin vuosien kuluttua, elleivät teinit halua sopia roikkupetiin jo aikaisemmin.
--- Lainaus päättyy ---
Juuh, liikkuvalle luonteelle jokailtainen petausjumppa olis tosi iso miiiinus. Ja aikoinaan tuli koklattua pikkutenavien sijoitusta samaan parivuoteeseen. Ihan liikaa erotuomarihommia nukkumaanmenovaihee ssa, nyt sais jo suunnilleen olla nyrkkeilyhanskat.. Mut joo, kakaroita kun on erilaisia. Ja nää omat nukkuu parhaiten kerrostettuina.
smy:
No mulla kun on kerrossänky tuossa kulkineessa. Niin alapeti toimii tallina, ja yläpedillä on muuten vaan tavaraa. Siellä on esim. mikroaaltouuni, reppua yms. (ei pääse tuolta jarrutuksessa tulemaan eteenpäin kun siinä on seinä). Onkohan kahtena yönä ollut vajaan kymmenen vuoden aikana peti alkuperäisessä tarkoituksessa käytössä..
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.09.2018 kello on 15:39 ---Tuohon netticaravaanin varusteitten ruksaamiseen olen kyllä tottunut että niissä virheitä, minunkin autossa oli generaattori ja vetokoukku. Totuus oli invertteri ja fillariteline
--- Lainaus päättyy ---
Joo, mut noita sentään harvemmin. Nostosänky vs. kerrossänky-sotkuja on aika helskatin paljon enemmän. Systemaattiset virheet olis kuvallinen ja helpompi saada poies.
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.09.2018 kello on 15:39 ---Aina ei voi ymmärtää. Oli minullakin parissa vaunussa kerrossängyt , tuoreena autoilijana ja nuoremman lapsen ollessa 33v , en koe sitä itselle tarpeelliseksi
--- Lainaus päättyy ---
Mikäs ongelma se nyt sitten on? Mä ymmärrän ihan hyvin, ettet halua tai tarvi kerrossänkyä. Miks se olis vaikeeta?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta