Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.09.2018 kello on 10:13 ---Voihan sen anopin jättää pois. :D
No niin epäkelpoisuuden etsijät, mikä muu kuin hinta ei ole tässä kohdallaan: https://www.nettikaravaani.com/hymer/s-800/1508921
--- Lainaus päättyy ---
Anoppi ei ole tähän mennessä yhtään yötä nukkunut meitin yhdessäkään autossa, tuskin tulee koskaan nukkumaankaan. Kerrossängyt ovat kovin käteviä lapsille, voisitko kuvitella!
Siinä vaiheessa kun haeskelet kerrossängyllistä matkakulkinetta, ja 5 - 25% hakutuloksista sisältää ei kerrosvuodetta vaan nostovuoteen, alkaa vain ihmisten epäkelpoisuus ottaa pannuun.
Tuossa Hymmerissä nostovuodetta ei ole väitetty kerrossängyksi. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 24.09.2018 kello on 10:55 ---Anoppi ei ole tähän mennessä yhtään yötä nukkunut meitin yhdessäkään autossa, tuskin tulee koskaan nukkumaankaan. Kerrossängyt ovat kovin käteviä lapsille, voisitko kuvitella!
Siinä vaiheessa kun haeskelet kerrossängyllistä matkakulkinetta, ja 5 - 25% hakutuloksista sisältää ei kerrosvuodetta vaan nostovuoteen, alkaa vain ihmisten epäkelpoisuus ottaa pannuun.
Tuossa Hymmerissä nostovuodetta ei ole väitetty kerrossängyksi. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on varmaankin aukkoja tiedoissa, kun en ole havainnut että nostosänky on myös kerrossänky.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.09.2018 kello on 11:51 ---Minulla on varmaankin aukkoja tiedoissa, kun en ole havainnut että nostosänky on myös kerrossänky.
--- Lainaus päättyy ---
Et ole seurannut nuperokulkimia
K.E.V:
Jos omassani olisi ollut kerrossänky , en olisi ostanut sitä :laugh:
Antza0:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.09.2018 kello on 11:51 ---Minulla on varmaankin aukkoja tiedoissa, kun en ole havainnut että nostosänky on myös kerrossänky.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Kun tutkailet aiemman linkkis kulkinetta, siinä tietojen mukaan kyllä pitäisi olla kerrossänky. Vaan missä??? Alat siis päästä kärrylle, hyvä! ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta