Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (542/1163) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: smy -  6.05.2018     kello on 00:28 ---Tämä oli se mun ihailema siellä, 250teur vaan pitäis olla. Iveco ei varmaan kuitenkaan huonompi kuin mersukaan:
https://www.caraworld.de/Wohnmobile/niesmann-bischoff/flair/920+le/sort/price:desc
Puuttuu vaan se 250teur...

--- Lainaus päättyy ---

Tuolla kun sutkauttaisi leirikkärille. Oiskohan kaikkien kaverit enää kavereita, vai vihreitä ukkoja. Jotkut varmaankin ihmettelisivät: Miksi...

K.E.V:

--- Off-Topic: ---On se kummallista. Minun mielestä ihan sama millä kukin liikkuu ja mistä tykkää. Kaveruutta taikka muuta ei tehdä sen kulkimen perusteella vaan ihmisen itsensä  ::) Tuo kannattaa elvistelyssa muistaa. Kavereillani on monenlaista kuljinta on Ferraria ,Lamborghinia ja on vanhaa Kuplaa jne toiset asuu ahtaasti vuokralla ei niin hyvässä osoitteessa  ja jotkut toisessa ääripäässä. Se ei ihmistä muuta miksikään. Karavaanimatkailuss a sykähdyttää ennemmin kohteet kuin se millä sinne menty ja moniin paikkoihin ei oikein ökyllä pääsekkään ;)

Muumuupapa:
Tässä olisi tyyliä, jos on hintaakin:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251479679&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.m akeId=9600&pageNumber=1&scopeId=MH&fnai=next&searchId=ecfdc6ff-2f65-735d-4e42-c194a073d19f

Teknisissä tiedoissa on mainittu kyllä hienosti videoiden johtoliitännät mutta muusta tekniikasta sitten vähemmän.

Naussi:
Kyllä Saksasta saisi varmasti mieleisen auton. Mutta muutama iso Mutta. Pitäisi se vanha saada muutettua rahaksi ja 50 ke lisää ylimääräistä tähän harrastukseen. Joten pitää mennä vanhalla kalustolla tai vaihtaa kotimaassa ja ottaa se pakkoliitto 5 vuodeksi Santanderin kanssa.

Alan:
Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View