Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.05.2018 kello on 10:27 ---Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Tänäpäivänä ei kyllä kovinkaan moni pankki pysty esim rintajoupin 0.99 korkotarjouksiin. Uskon että siinä on yksi syy miksi uudenkarheaa adria on niin paljon tienpäällä. Käytännössä melkein ilmaista rahaa. Mitään ei tarvi kiinnittää jos jonkun ritsan vie vaihdossa. Käytettyihin sitten useasti saakin jo edullisemman pankkilainan kun rahoituksen. Harvemmin noi 0.99 tarjoukset koskee käytettyjä
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.05.2018 kello on 10:27 ---Santander olisi varmaan toisen ketjun aihe, mutta eikö pankista saisi kohtuuhintaisempaa rahaa, jos omistusasunto on tai muu vakuus. Sitä kautta minä olen vehkeeni rahoittanut. En kyllä tiedä, kun en ole sitten 2011 jälkeen tarpeessa ollut.
--- Lainaus päättyy ---
Justiin Aamulehdestä luin että 2020 seudulla on pakko päästä jo normaaleille koroille rahoituksissa.
Tulevan taloustaantuman rajuutta on älyttömän vaikea ennustaa,kuulemma.
Bestis tarjosi Hymeriä jollain 770€kuukausierällä 15 vuotta ;D
En taida ottaa kuitenkaan vaikkois nuon edullinen ::)
Seinäjoen Rinta-Jouppi tarjoaa todellista 0% korkoa ilman mitään kuluja .
Mitähän sille tapahtuu sitten tulevaisuudessa.
Lerssinen:
Velkaa johonkin asuntotötteröön :o
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Naussi - 6.05.2018 kello on 10:19 ---Kyllä Saksasta saisi varmasti mieleisen auton. Mutta muutama iso Mutta. Pitäisi se vanha saada muutettua rahaksi ja 50 ke lisää ylimääräistä tähän harrastukseen. Joten pitää mennä vanhalla kalustolla tai vaihtaa kotimaassa ja ottaa se pakkoliitto 5 vuodeksi Santanderin kanssa.
--- Lainaus päättyy ---
Kun katselin joku aika sitten yli kymmenen vuoden ikäisiä Niesmanneja, Saksassa olivat kalliimpia kun kotosuomessa. ::)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 6.05.2018 kello on 10:38 ---
Seinäjoen Rinta-Jouppi tarjoaa todellista 0% korkoa ilman mitään kuluja .
Mitähän sille tapahtuu sitten tulevaisuudessa.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Nyt korot miinuksella, mutta voivat muutaman vuoden päästä nousta jopa viiteen prosenttiin.
Nousua on manattu vuosikausia, vaan ei ole näkynyt. :D
Ongelmana noissa on vain se, että sopivaa kulkinetta mulle ei todennäköisesti noista mainituista firmoista löydy. Ellen sitten muuta mieltäni siitä, millainen sen pitäisi olla.
Omassa pankissani mun metkut tunnetaan, ei varmaan ole ongelma saada sieltä rahoitusta. Vaan mihin hintaan, on toinen juttu. Ja pitää nyt panna pikkuisen syrjään ensin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta