Toisin sanoen, lupaat olla tekemättä lupauksia 

|
Toisin sanoen, lupaat olla tekemättä lupauksia
![]()
Toisin sanoen, lupaat olla tekemättä lupauksia NII`i se olikin hyvä vuosi.. Olen nimittäin kerran juur näin tehnyt ![]() En lupaa, mutta tänään suunnittelin vähän, miten hoitelen ensi vuonna viivästyneet työhommat.
Saattaisi liikkua enempi ja syyä vähempi, ehkä juodakin. Mutta ennenkaikkea pitäisi olla juomatta turhaa sokeria. Kuivat viinit hyviä. Lupaan tehdä lupauksen
etten lupaa mitään ![]()
NO EHKÄ LUPAAN JOTTAIN NÄISTÄ noihin on helppo yhtyä ja nukkumaan meen yleensä siin 22... jotta voin toki yrittää mennä 21.00 en kyllkään koskaan nukahda heti vaan saatan siellä sängyssä katsella töllöä ja siihen sitten nukahtaa niin kuin yleensä tuokin vain yksi huono tapa mutta sitä en aatellutkaan lopettaa ![]() kaikia ei voi poistaa tai pyyhkiä pois mitkä asiat eivät miellytä mutta niiden kanssa vaan pitää oppia elämään vaikka vällilä se koskeekin sieluun asti ![]() nämä muutamat kommentit vain tuonne Vimpulan linkkiin ... En lupaa mitään mutta tavoitteita olen itselleni asettanut jotka edes osittain alkaa tuoteutua tulevan vuoden aikana.
Lupaan jatkaa elämääni samalla lailla kuin tähänkin asti, tupakointia toki vähennän koko ajan, kunnes lopetan.
Lupaan jatkaa elämääni samalla lailla kuin tähänkin asti, tupakointia toki vähennän koko ajan, kunnes lopetan. Jos et pian lopeta sitä tupakointia, niin lupaan tulla näyttämään esimerkkiä. ![]() Et muuten usko, mutta välillä tuntuu kun joku vieressä polttais, tuoksut ja kaikki mukana. ![]()
Samat metkut ensivuonnakin !
Lupaan etten lopeta mitään huonoja tapojani ensivuonnakaan.
Lupaan etten lopeta mitään huonoja tapojani ensivuonnakaan.Juu näin yritän tehdä minäkiin,mutta kuten pomoni sanoi kehityskeskusteluss a,että jopa minä voin kehittyä ja jättää pois pahoja tapojani ja olen huomaamattini niin kuulemma tehny,ei ole kyllä ollu tarkoitus. Mulla ei enää ole tarkoitus kehittyä vaan jäädä eläkkeelle Sent from my iPad using Tapatalk Nuotion savu,pannu kaffeen tuoksu ja tupakki,mahtava yhdistelmä. Niin on. 2002 poltin viimeisen, ja enempi polttaminen jäi edelliselle vuosikymmenelle, mutta silti nuotiolla tekee yhä mieli. Lujana olen pysynyt, kun mulla oli tilaisuus polttaa se viimeinen tupakki sen verran hienossa paikassa, että siihen oli hyvä lopettaa. |