Koskeeko "tipaton" myös Pirkkaa,kun en muuta juo !
|
Koskeeko "tipaton" myös Pirkkaa,kun en muuta juo !
Kyllä se mahtaa koskea, kun siinä seisoo purkin kyljessä alkoholipitoisuus. 4,5% taitaa olla.
Mulla on vahvat, 4,8 taitaa olla prosentti. Kolme meinaisin juoda!
Koskeeko "tipaton" myös Pirkkaa,kun en muuta juo ! Koskee jopa "mellanööliä" n.2 prosenttista. Mutta kun kirjoittaa "tipaton" toisella tapaa, niin ei. Eli "Tipat on". Näin meillä.
Koskee jopa "mellanööliä" n.2 prosenttista.Tuolla toisella saitilla oli hyvä veto: Sata minuuttia tipatonta,liityin heti ! ![]() Kyllä se mahtaa koskea, kun siinä seisoo purkin kyljessä alkoholipitoisuus. 4,5% taitaa olla. Juu, kyllä saa olla varovainen. minä join tänään viisi tölkkiä 4,5 rosenttista, ni sehän tekee jo yhteensä 22,5 % Melko tujua tavaraa. Meni tipaton pilalle, lasi hyvää Wolfsbergerin Rieslingiä ruoan kanssa nautittu
Jaloviinaa jäi eilen pullon pohjallle. Iltaysiin asti ehti lasittua pullossa, nyt hylsy.
Huomenna ei arvaa ottaa kuin jano- ja saunajuomat, ylihuomenna kymmentuntisen ajorupeaman jälkeen muutama ja sitten varmaan jo katsottava kalenterista mikä päivä on ja joko tarvii töihin mennä. Jos on loppiainen, niin ei arvaa enää ottaa, kun sitten alkaa arki. Jos on vielä löysiä, niin saattaahan sitä jotain maistaakin ![]()
Tänään se alkoi Suattaa Weiccolla maksa vinkua mualiskuu lopulla, epäile mää. ![]() Tälläinen tipaton vaan tukee suomalaista on/off kulttuuria. Olisko parempi se jonkinlainen kohtuus ja tasapaino asiaan?
Tälläinen tipaton vaan tukee suomalaista on/off kulttuuria. Olisko parempi se jonkinlainen kohtuus ja tasapaino asiaan?Todella hyvin kirjoitettu.Täysin samaa mieltä. Itse tosin haen sitä tasapainoa vielä mutta löydän sen
Mä aloitin heinäkuussa 2006.. Mukana oltu siitä asti.ja minä kesällä 2004 tai 2005, en nyt pahukseen muista kumpi?! Mutta mukana ollaan. Vaikka kiva kaljoittelija olenkin, niin onneksi on nämä 0.0% juomat meille jotka ei tarvitse alkoholia mihinkään. Kieli poskessa!! ![]() |