Kirjoittaja
Aihe: Tipaton tammikuu (Luettu 16272 kertaa)
« Vastaus #31 : 31.12.2014 kello on 11:59 »
Älä vaan käsitä väärin minä puhuin oluesta, kun siinä on sitä B-vitamiinia 
Aivan, ja minä oliiviöljystä, vai oliko se piimästä. 
« Vastaus #32 : 31.12.2014 kello on 12:01 »
Rohkaisen ja kannusta kaikille tipatonta edes tammikuuta tai jopa elämää  Käytetään alkoholia vain erittäin kohtuullisesti koska kieltämättä ihan hyviä makuja niissä on . Humalatilasta ei ole hyötyä kenellekkään.
« Vastaus #33 : 31.12.2014 kello on 12:10 »
Älä vaan käsitä väärin minä puhuin oluesta, kun siinä on sitä B-vitamiinia 
Myöhäistä..käsitin jo väärin.. 
« Vastaus #34 : 31.12.2014 kello on 12:11 »
Tipattomat neljä päivää viikossa olisi hyvä, muina päivinä ruokajuomat illallisella. Lauantaina ehkä pari ylimääräistä lasillista. Elämä on lyhyt, ei nautinnoista kannata kieltäytyä. Humalasta voi.
« Vastaus #35 : 31.12.2014 kello on 12:13 »
Rohkaisen ja kannusta kaikille tipatonta edes tammikuuta tai jopa elämää 
Humalatilasta ei ole hyötyä kenellekkään.
Noo ,mun humalatilasta kyllä meillä = (( isännälle)) 
« Vastaus #36 : 31.12.2014 kello on 12:20 »
Humalatilasta ei ole hyötyä kenellekkään.
Entäs lupsakasta ja hövelistä olosta. 
« Vastaus #37 : 31.12.2014 kello on 12:27 »
Entäs lupsakasta ja hövelistä olosta. 
Noh noh..lupsakkaa ja höveliä seuraa  ...ihan parasta  .... kukaan niitä reuhaajahäirikköjä mukaansa halua 
« Vastaus #38 : 31.12.2014 kello on 12:34 »
Useimmille näyttää olevan tuntematon käsite tuo Tipallinen tammikuu. Lisätietoa Facebookissa tapahtumassa Tipallinen tammikuu 2015 Ja juntturoille sieltä lainaus: Tammikuussa juodaan sitten joka päivä! Nimittäin vettä ja paljon juodaankin. Viralliset veden päiväsaantisuosituk set lienevät jossain 1-1,5 litran kieppeillä, mutta liikkuvalle/laihduttavalle ihmiselle ehdotellaan kolmenkin litran vuorokausiannosta. Ottakoon kukin Tipalliseen Tammikuuhun osallistuva päivätavoitteekseen jotain 2-3 litran väliltä.
Liity mukaan ja saat hyvää lisämotivaatiota juomiseesi. Ja kyllä, nyt on mahdollista suorittaa sekä tipallinen että tipaton tammikuu kertaheitolla!
« Vastaus #39 : 31.12.2014 kello on 12:40 »
Useimmille näyttää olevan tuntematon käsite tuo Tipallinen tammikuu.
Lisätietoa Facebookissa tapahtumassa Tipallinen tammikuu 2015
Ja juntturoille sieltä lainaus:
Tammikuussa juodaan sitten joka päivä! Nimittäin vettä ja paljon juodaankin. Viralliset veden päiväsaantisuosituk set lienevät jossain 1-1,5 litran kieppeillä, mutta liikkuvalle/laihduttavalle ihmiselle ehdotellaan kolmenkin litran vuorokausiannosta. Ottakoon kukin Tipalliseen Tammikuuhun osallistuva päivätavoitteekseen jotain 2-3 litran väliltä.
Liity mukaan ja saat hyvää lisämotivaatiota juomiseesi. Ja kyllä, nyt on mahdollista suorittaa sekä tipallinen että tipaton tammikuu kertaheitolla!
Juon jo 3l päivässä  miel.heti aamusella,,muut pitäkööt tipallisensa//tipattomansa kuin tykkäävät  ...itse en aio osallistua tähänkään rallatukseen... 
« Vastaus #40 : 31.12.2014 kello on 13:05 »
« Vastaus #41 : 31.12.2014 kello on 13:36 »
On se jännä taas katsoa koottuja selityksiä. Aika monelle käy että ei pysty, ei kykene. Joku kynämies voisi kirjoittaa kirjan näistä selityksistä. Toivottavasti kaikki vastaavat tähän osioon. 
Kerro nhyt miksi pitäisi osallistua. Voin hyvin ja alkoholi ei ole ongelma, ei sen juominen ja juomisen jättäminen pariin annokseen. Makeislakko olisi minulle luultavasti paljon parempi vaihtoehto, suklaata varsinkin popsin aivan liikaa. Sokeria en juuroi muuten käytä.
« Vastaus #42 : 31.12.2014 kello on 13:46 »
Kerro nhyt miksi pitäisi osallistua. Voin hyvin ja alkoholi ei ole ongelma, ei sen juominen ja juomisen jättäminen pariin annokseen. Makeislakko olisi minulle luultavasti paljon parempi vaihtoehto, suklaata varsinkin popsin aivan liikaa. Sokeria en juuroi muuten käytä.
Sama kiinnostaisi minuakin - onko alkoholi ongelma, jos sitä pitää erikseen lakottaa? Tuo vedenjuonti on minulle oikeasti ongelma eli en normaaleina työpäivinä juo riittävästi vettä - jospa tuon erityiskuukauden aikana saisin asiaa parannettua ja juomisesta ihan tavan 
« Vastaus #43 : 31.12.2014 kello on 14:08 »
Liian monesti seurannut sivusta tipattoman tammikuun viettäjiä, jotka imee sit kaksin käsin viinaa kun kahleet on irti. Ei kiitos. Väkeviä ei ennen maaliskuuta mutta muuten mennään normitahdilla 
« Vastaus #44 : 31.12.2014 kello on 16:35 »
En oikein ymmärrä kenelle nämä tipattomat tammikuut on tarkoitettu. Niille joille alkoholi ei ole ongelma, on yks ja sama missä kuussa sitä alkoholia nauttii tai on nauttimatta. Alkoholistille tuollainen tipaton tammikuu on vain lupaus siitä, että helmikuusta alkaen "sankarauus" palkitaan ja saa ryystää entistä kovemmin.
|