Tipattomuutta tahi ei, mutta poliisin puhalluskokeesta oltaisiin menty kyllä läpi jo 17v ajan. Silloin tällöin joskus harvoin saatan sen yhden ottaa, mutta siihen se sitten jää = viisari kyllä tuolloin värähtää, mutta jää alle rangaistavuudenNo kyllä minäkin olisin poliisin puhalluskokeesta varmaan päässyt läpi koko ajourani ajan. Johtuneeko siitä, että en aja kännissä.
Toisaalta onko se reilua kun työpaikallakin annetaan kaikenlaisia kannustimia ja palkintoja niille jotka lopettavat röökin polton. Mulle ei luvattu mitään, vaikka en ole vuosikymmeniin polttanut.
Tuo viinanjuontikin on vähän niin ja näin. Nuorena kloppina päätin lopettaa röökin polton ja käyttää säästyneet rahat viinaan. Se oli kyllä niin mahdoton tinki, että lopetin sitten sen viinankin kanssa läträämisen aika pian. Kerran kokeilin olla raivoraitiskin. Mitään juhlapikarillistaka an en ottanut pitkään aikaan. Siitä alkoi sädekehä kiristämään ja totesin ettei tuollaisessa ääritouhussa ole mitään järkeä. Ehkä se pakkoraittius on välttämätöntä, jos on altis alkoholisoitumaan. Mulla nyt ei onneksi ole sitä ongelmaa.
Pitäisköhän mennä kaapille ja ottaa paukut, kun ei ole taas muutamaan kuukauteen maistellut. Jaa mutta joinhan minä lasillisen kuumaa glögiä joulunpyhinä.. Onhan siinäkin jotain promilleja.
Juu en ole mukana. Olisi liian helppoa....