No tämä malliasia on mulla vähän hakusessa... Käyttöohjeet on Truma S 3002 P, 3002 ja 5002 -malleille. Itse olen päätellyt, että P on se missä on erillinen sytytin, mutta hiivatistakaan en saa selville mikä ero on 3002 ja 5002 välillä. K-kirjainta ei ole missään. Voi se silti se K olla, kai?
Laite näyttää juuri siltä, kuin yllä olevissa manuaaleissakin, ainut vaan, että on peilikuva niille. Kuvakin olis kiva, mutta hetken vielä opiskelen, että kuinka sen tänn saan näkyväksi... Automaattisesti härveli siis syttyy, sen kuin pitää pohjassa vain niin toimii kuin junan vessa ja lämpöä puskee. Patterikoteloa en ole löytänyt, mutta siinä kohtaa, missä patterikotelo kai voisi olla, on kiinteä mötikkä ja mötikän alalaidassa punainen merkkivalo sojottaa varren nokassa. Merkkivalo näkyy siis härvelin alalaidasta juuri ja juuri ja eilen illalla sinne omikseen syttyi. Yöksi sammutettiin ja komennettiin pennut taloon nukkumaan ja aamulla kun sytytettiin, niin taas käynistyi ja toimi, mutta tällä kertraa ilman valoa.
Valo siis voisi kertoa huonosta akkujännitteestä? Hupiakku on kyllä huono ja vanha, mutta miksi valo ei sitten sammunut, vaikka auto tökättiin johdon päähän?
Vihreitä valoja ei ole missään, eikä ultraheadeja

Ai juu, vielä yksi kysymys... Miksi yhdestä puhallusaukosta (ulko-oven vieressä) tulee vain vähän ilmaa...? Onko putki läjässä siellä jossain välissä? Ja jos on, niin pääsenkö siihen mitenkään itse käsiksi? Omistan kyllä miehen ja työkalut, mutta motivaatio voi olla tiukassa...
Ja tänks kaikille vastanneille!