Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ensimmäinen dieselautoni
virpimu76:
Mun ihka oma eka tiissuli = käppyräni vm -84 (( vw caddy )) lattia reikää täynnä lavapressun alle en ole uskaltanut kattoo... Thumb
Elikkäs mulle ihan unelma kaara he he :-*
Hitto en ees huutanu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alan:
Mulla oli -90 1.6 kovalla kuomulla 2005-2006. Ajettu jotain 440 tkm. Repesi ylikuormassa etujousi, korjaamo hitsasi tyynesti kiinni. Totesi, että varaosaa ei saa, kun pommittivat serbit vaiko Nato tehtaan sodan aikana. Hyvin pelitti ja kävi kaupan kanssa. Thumb
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.01.2015 kello on 00:10 ---Mulla oli -90 1.6 kovalla kuomulla 2005-2006. Ajettu jotain 440 tkm. Repesi ylikuormassa etujousi, korjaamo hitsasi tyynesti kiinni. Totesi, että varaosaa ei saa, kun pommittivat serbit vaiko Nato tehtaan sodan aikana. Hyvin pelitti ja kävi kaupan kanssa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mä en tajuu ,,kuka katsastaja ton = edes läpi päästäny...nouu hätä ehkäpä opin hitsaileen ens kesänä ;D
Repes etujousi....tuon ko vien konttorille nii repee katastaja.. :laugh: :laugh:
Mutt kyllä siitä veturi tehdään....vaikka väkisin...enhän mä näistä ""aarteistani ""kokkaan ikuna luovu.. :-*
((Ja isäntä >:D >:D keleen kele ruostelootat)) :laugh: :laugh:
Alan:
Prkl, sori kirjoitin kiireessä. Ei etujousi vaan etujousen tuenta eli se jousijalka alapäästä. :laugh:
Toki jousia saisi edes jotenkin samanlaisia.
Kantavuus oli 480 kg - kuomu. Mulla oli reilu tonni laiminaattia ja parkettia, kattoon asti kuormattuna. Ja maaliskuun poorit tiessä. :o
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.01.2015 kello on 00:23 ---Prkl, sori kirjoitin kiireessä. Ei etujousi vaan etujousen tuenta eli se jousijalka alapäästä. :laugh:
Toki jousia saisi edes jotenkin samanlaisia.
Kantavuus oli 480 kg - kuomu. Mulla oli reilu tonni laiminaattia ja parkettia, kattoon asti kuormattuna. Ja maaliskuun poorit tiessä. :o
--- Lainaus päättyy ---
Hitto kon repesin...ei pä pahakaan lasti...ehkä en kokeile..
Kyllä vanhat = niin ihania,,mutt uudempiakin kiva kattella ;)
Mitkä = poorit :o ??
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta