Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ensimmäinen dieselautoni

<< < (7/19) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.12.2014     kello on 10:29 ---Joo, niin minäkin tekisin, jos jostain sopivasti tupaöljyä (talvilaatua) saisi - turhaa nuo hienot MPöt kun oma pihalelun suorasuihkuun kävisi kaikki palavista esteröidyistä rasvoista alkaen  ;D

Toinen riesa on tuo, että tonnin satsille pitää olla kunnolliset suojaukset nykyään..

--- Lainaus päättyy ---
Joo paitsi mulla se on kesälaatua ja just tyhjensin tankin... :(
Matka käy tänään kohti huoltsikkaa ja tuon kannullisen talvilaatuista moottoripolttoöljyä, niin pääsen lumihommiin.

Mulla on jäämistönä 500L tupaöljyä säiliössä. Riittää mun terapiatraktoriin koko loppuiäkseni ja vähän ylikin.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.12.2014     kello on 09:43 ---Outoa toi teidän st1 polttoaine ongelmat. Meillä tuli noin 2vuotta sitte st1 polttoaine toimittajaksi. Ei ole sen jälkeen koneessa kertaakaan tarttenu pakkasella ruveta suodattimien vaihtoon, myös veden tyhjentäminen erottajasta on vähentynyt. Omaan autoon ja matkakulkineeseen on niin ikään tankattu st1seltä samainen 2 vuotta, ei mitään ongelmia. Kulutus on pysynyt samassa.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en tiedä johtuuko nuo mainitsemani ongelmat ST1 polttoaineesta vai jostain muusta. Tuo HiTecin kommentti vaan toi mieleen siskoni kommentin huonosta kylmäkäynnistymises tä. Toisaalta siskoni toisessa autossa samaa ilmiötä ei ole ja samaa dieseliä siinä käytetään.

eura665:
^Mullahan autot on kyllä vanhuksia, josko uudemmat o krantumpia.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.12.2014     kello on 11:33 ---^Mullahan autot on kyllä vanhuksia, josko uudemmat o krantumpia.

--- Lainaus päättyy ---

Siskon oikkileva Octavia on -06 mallia ja Fabia -13. Vanhempi siis kuulemma oikkuilee kylmällä säällä.

eura665:
Jaa, taitaa mennä henkimaailman puolelle:-)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View