|
Maalaismaisemaa parhaimmillaan!
Sisä saunan lauteilla,makoilen kuuntelen ratiota ,funtsailen ja unelmoin
Sent from my iPad using Tapatalk Kun meikä on netin syövereiden seassa niin se tapahtuu työhuoneessa konttorityötuolilla istuen pöytäkoneella toimien. Tosin muutaman kerran viikossa kun/jos satun tenavia jalkapallo/yleisyrheilu/salibandyharkoissa kyyttimään niin katsomossa 3G tablettia tulee hyväksi käytettyä.
Nuo "kertomukset ja unelmat" tulevat oikeastaan aina täältä kotikoneelta ja työhuoneesta. Viikonloppuisin ja "sihijuoman" terästämänä. Hiukka häpeän tuota mutta rajana olen aina pitänyt että jos joku esim. perheestä huomaa että olen humalassa niin silloin olen mennyt "yli rajan". Onneksi vielä ei ole kukaan asiasta maininnut vaikka silloin tällöin olen asiasta kysellyt. Kuvia kehiin jip !
No enpäs aatellu asiaa tällee internetin ihmeellisen maailman kannalta,tosin jos surffailen niin sohvalla makoilen enkä fundeeraa mitään sen ihmeellisempää..Eih än tää netti ole sellaista varten.
Sent from my iPad using Tapatalk
Kuvia kehiin jip ! Ei voi laittaa kuvaa ennen pöydän siivousta. Tuolla edellä on NIIIIN esimerkillisiä nurkkauksia. Jannuilla niin pirun siistejä nurkkauksia! Tässä reaalimaailmasta
ja kattokaa kelloaika1 Poistin vaan koffin tölkin kuvasta,-koirat makaa peittojen alla niistä ei ollut mannekiiniksi!Hah haa (pitäisköhän siivota hmmmm) t migel |