No turhaa noista on arpoa, kun onhan diplomaatilla julkaista lappu, jossa voima ennen ja voima jälkeen. Ei kai kukaan voimaa sähköpostilupauksil la osta?
|
No turhaa noista on arpoa, kun onhan diplomaatilla julkaista lappu, jossa voima ennen ja voima jälkeen. Ei kai kukaan voimaa sähköpostilupauksil la osta?
No eihän sitä tiedä mutta mä olen kovin skeptinen näihin lastutusjuttuihin, tai siis niiden lupauksiin.
Omissa romuissa on laitettu fyffee kiinni pari tonnia ja saatu 18 % lisätehoa ja sekin vain lupaus. Omia penkityksiä ei ole. Seuraava askel vaatii jo uuden putkiston ja välijäähdyttimen. Näitä tässä odotellaan. Möhköön n. 12 % tehonlisäys lienee maksanut aikoinaan tuhansia ja valmistajan tekemänä.siinä on kuitenkin parikin turboa joten pieni piristäminen lienee aika helppoa. Tosin ahtopaineet aika matalia edelleenkin. Tästäkään minulla ei ole kuin persedynon tuloksia ja niihin voin vain uskoa.
Sinun kädet? Oho?! Rohkea tyttö!!
Oon n.20 v aatellu laittaa tatsat,,meni vähän aikaa ett tiesin mitä iholle haluan..
Siinäpä ne ny onPääsee isäntä ainakin sanomaan, jotta sai bemarilta kyydit..
Ai jaa, siellä ollaan BMW faneja koko perhe. Mikäs siinä. Loistavia autoja. Ja kuten tuolla edellä paljastin, niin hyvin mieluusti ajelisin X5:llä jos varallisuuteni sen sallisi. Ovat vain niin turkasen kalliita hankkia, kun viisivuotiaasta pitää maksaa yli 40k€.
Mutta sen kerran kun olen ajanut, eli parit koeajot, niin kyllä se aika herraskaista kyytiä tarjoaa. Jo ihan perusmallista, eli 3.0d koneella. noh tiedä noista ajoominaisuuksista niin,mitä käynyt kokeilemassa viitos sarjaa ni ei niissä noi ajoominaisuudet niin ihmeellisiä ainakaan ole,mutta z4 oli ihan eri luokkaa,se meni hienosti
No voi ristus näitä juttuja...
![]()
Mun autot vm.-88,,jotta se siitä..mutt tykkään ajella huvikseen..ja joskus jos massii kertyy liikaa
on haaveena tällainen vanhus..http://www.nettiauto.com/bmw/635/6962058
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015021819218530_ul.shtmlIdioottikin osaa ajaa veteen Eikä ne muutkaan merkit kellu ###keleEikä ne muutkaan merkit kellu Hmm...mitä tähän ketjuun uskaltaa linkittää ? ![]() |