listan kärkipäässä
http://www.hs.fi/kaupunki/a1305916085049?ref=hs-art-suositellut
Aina ei hyvä olla listan ekkana

|
listan kärkipäässä Aina ei hyvä olla listan ekkana ![]() Aina ei hyvä olla listan ekkana Nyt oli mun vuoro olla mielensäpahoittajie n joukossa kun mun merkki, Toyota on päässyt tuollaisella listalla noinkin korkealle. ![]() Tai oikeesti, Lexushan se mun merkki oikeesti olisi mutta sehän on samanlainen tapaus kuin Volkkari-miehille Audi....ajetaan Volkkarilla kun ei ole nyt rahhaa Audiin..
Nyt oli mun vuoro olla mielensäpahoittajie n joukossa kun mun merkki, Toyota on päässyt tuollaisella listalla noinkin korkealle. Eikä Lexus moon aina ajatellu sen amerikan akkain autoksi.... Ennen toyota ja vanaha tietty ei niist uusista mihkään oo Volkkari-miehille Audi....ajetaan Volkkarilla kun ei ole nyt rahhaa Audiin..Jotkut ilkeäthän sanoo, että Audi on Volkkarin tekniikkaa Mersun hinnalla ![]() Älkää nyt niin hirveesti moittiko tiettyjä autoja. Jos ei uskalla Audia ostaa, onhan vaihtoehtona se Pirkka-Audi (VW).
Ai...eiks niissä ookkaan vaan merkit vaihdettuHintalappu vaihdettu merkin lisäksi....... ![]() Älkää nyt niin hirveesti moittiko tiettyjä autoja. Jos ei uskalla Audia ostaa, onhan vaihtoehtona se Pirkka-Audi (VW).Taikka skottilaihia Skoda Tai sitten pahnan pohjimmaisena VAG konsernin testatuinta tekniikkaa eli Seat
Tai sitten pahnan pohjimmaisena VAG konsernin testatuinta tekniikkaa eli Seat piharoihu------jätkänkynttilä----mitäs näitä ny onkaan. ![]() Ei kaitse ihan ok kaara = kon naapurillakin moinen työautona.. ![]() Ei ole alkuperäinen M-sport, vaan hommasin itse orggis korisarjan. Menopuolesta vastasi softattu kolmelitranen tuplaturbo, eli on 535dA. Taitaa olla tämäkin yksilö nykyään aika heikolla hapella.. RIP. |