![]()
Antaa tulla vaan...
![]()
Rakkauteni ei koskaan kuole
![]()
BMW FOREVER
![]()
No sittehän tiedät mitä yhtäläisyyttä on bemarilla ja preservatiivillä

No sittehän tiedät mitä yhtäläisyyttä on bemarilla ja preservatiivillä ![]()
No sittehän tiedät mitä yhtäläisyyttä on bemarilla ja preservatiivillä FIIIUUUUU yli meneee eli en tiiä ,mutta kerro toki
Molemmissa m**kku sisällä..........kö kiitos ##tusti
![]() FIIIUUUUU yli meneee eli en tiiä ,mutta kerro toki Kummassakin on mulukku sisällä ![]() (preservatiivi = kondomi) Sori, oli pakko ![]()
Kummassakin on mulukku sisällä Juu kävin kuukkelissa Leikit "hienostosanoilla" Juu kävin kuukkelissa Leikit "hienostosanoilla" Ei olis onnistunut muuten ![]()
Tämähän on taivaan tosi. AI JAIJAIJAI LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH ny mää niiin kuolaan.....kon koira vaan en pissi herkku vanteille.... ![]() Vaan = hie... HIENOO joo joo mutt oli pakko huutaaa,,muuten räjähtää AI JAIJAIJAI LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHH Ja olis teinirenkaatkin jo valmiina...
Ja olis teinirenkaatkin jo valmiina...Harvemminpa oon teineillä huulivanteita havainnu..edukkaimi lla ovat pärjänneet.. Tämähän on taivaan tosi.Komia on peli. Kas kun olet raaskinut hävittää.. Vastaako voimalinja ulkonäköä ? Tämähän on taivaan tosi. On kyllä kerrassaan maistuvan näköinen.. Alkuperäinen m-sport? 535d? Tuollaista itsekin jossain vaiheessa suunnittelin xd:nä. . Pitäähän munkin osallistua .... Mulla oli vuosina -79 - 82. BMW 3.0 S vuosi mallia -73, moottorina suora kuutonen. Autossa oli takana niskatuet jotka oli harvinaisuus siihen aikaan, auto oli musta. .... Oli todella hyvä ajaa ns. BMW ajamisen iloa. Olin kait mää vähän leuhka 23v.
![]() |