rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vapaa BMW -keskustelu  (Luettu 65817 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Vapaa BMW -keskustelu
« Vastaus #75 : 18.12.2014 kello on 10:40 »
Sama vika, eikä tehokkaalla ohitettaessa ole ihan pakko vetää tappiin saakka. Voi kiihdyttää ja sitten löysätä ajoissa.
Juuri näin Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:13
  • Etelä-Pohjanmaa
« Vastaus #76 : 19.12.2014 kello on 19:46 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa

• Vieras
  • Vs: Vapaa BMW -keskustelu
    « Vastaus #78 : 19.12.2014 kello on 20:40 »
    Juuri näin  Thumb Thumb Thumb Thumb

Täytyy nyt yrittää katsoa tuota videota toisinkin...mikä tuossa nyt sitten oli hauskaa ?

Se että korkealla maavaralla olevalla maasturilla tuollainen nyt ylipäänsä onnistui vai se että näytetään olevansa lain yläpuolella (jos tuo auto oli vielä pysäköity inva paikalle) että minähän saan tähän pysäköidä kun kävin vain hetken tuolla asioilla, kävelkööt jalkavaivaiset kauempaa kun mulla oli kiire.  >:(

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:31
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #79 : 19.12.2014 kello on 21:00 »
    En oo lukennu tätä ketjuu alusta,mutta oon laittanut tässä merkille sahaessani tätä moottoritietä kotka hamina väliä rajoituksien mukaa ,niin ketkä ajavat reilua ylinopeutta ovat nuoria tyttöjä pösöllä,fiestalla tai muulla pikku kinnerillä sekä bemari sekä audi miehei tai naiset.

Sent from my iPad using Tapatalk

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #80 : 19.12.2014 kello on 21:45 »
    En oo lukennu tätä ketjuu alusta,mutta oon laittanut tässä merkille sahaessani tätä moottoritietä kotka hamina väliä rajoituksien mukaa ,niin ketkä ajavat reilua ylinopeutta ovat nuoria tyttöjä pösöllä,fiestalla tai muulla pikku kinnerillä sekä bemari sekä audi miehei tai naiset.

Sent from my iPad using Tapatalk

Meillä taas huomattu ett TURVALLISELLA VOLVOLLA päästellään törkeimmin ohi ihan sama tuleeko sieltä ketään vastaan vai ei..

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #81 : 19.12.2014 kello on 21:48 »
    Täytyy nyt yrittää katsoa tuota videota toisinkin...mikä tuossa nyt sitten oli hauskaa ?

Se että korkealla maavaralla olevalla maasturilla tuollainen nyt ylipäänsä onnistui vai se että näytetään olevansa lain yläpuolella (jos tuo auto oli vielä pysäköity inva paikalle) että minähän saan tähän pysäköidä kun kävin vain hetken tuolla asioilla, kävelkööt jalkavaivaiset kauempaa kun mulla oli kiire.  >:(

Nii ja kenestä on hauskaa ko kakara vetää petonitolppaan pyörällä, melkein niskansa taittaen :(  ja se näytetään hauskana kaiken maailman kotivideoissa,, :laugh: ett kyllänäitä voidaan kattoa joko hauskana :P tai sitten se >:D tanan pipo nii v.tun kireellä päässä >:D

• Vieras
  • Vs: Vapaa BMW -keskustelu
    « Vastaus #82 : 19.12.2014 kello on 21:49 »
    ett kyllänäitä voidaan kattoa joko hauskana :P tai sitten se >:D tanan pipo nii v.tun kireellä päässä >:D

Vai niin..  ::)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
    « Vastaus #83 : 19.12.2014 kello on 21:50 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #84 : 19.12.2014 kello on 21:52 »
    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121918943944_uu.shtml
    kato bemari,yllätys

Aina löytyy näitä prkl idiootteja :(  onneksi ei vienyt muita autoilijoita mukanaan

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
    « Vastaus #85 : 19.12.2014 kello on 21:59 »
    niinpä,puhut asiaa

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:34
    « Vastaus #86 : 19.12.2014 kello on 22:06 »
    Aina löytyy näitä prkl idiootteja :(  onneksi ei vienyt muita autoilijoita mukanaan

Tässä tulee heti mieleen, että kummasti niitä löytyy tiettyjen merkkien kuljettajista. Niinkuin sekin keltainen Pemari, siellä kokoontumisajossa, lähti kännipäissään karkuun poliiseja ja ajoi yhden kuoliaaksi....  Se nyt on vaan niin että tietynlainen peltikasa tekee kuskin hulluksi.   >:D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #87 : 19.12.2014 kello on 22:12 »
    Tässä tulee heti mieleen, että kummasti niitä löytyy tiettyjen merkkien kuljettajista. Niinkuin sekin keltainen Pemari, siellä kokoontumisajossa, lähti kännipäissään karkuun poliiseja ja ajoi yhden kuoliaaksi....  Se nyt on vaan niin että tietynlainen peltikasa tekee kuskin hulluksi.   >:D

Ajoi kyllä merkillä,,muttei ollu partyporukkaa...
    Onhan näitä tappajia muissakin merkeissä,,esim  tää ihana lapsiaan rakastava murhaaja äippä  joka bussia pusutti..eip tainnu bimmellä ajaa

Mutt kyllä se fiiliksen antaa..sen myönnän ett ihan eri tunteella lähen bimmellä kuin a-autolla,,noh sillä ny edes aja ko rattivaihteet..
    Vaan en venkoile muiden vaaraksi..kyll pittää tyhjä olla tien ko menen treenaamaan

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:47
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    « Vastaus #88 : 19.12.2014 kello on 22:28 »
    Vaan en venkoile muiden vaaraksi..kyll pittää tyhjä olla tien ko menen treenaamaan

Vaarallisia viimeisiä? sanoja??

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #89 : 19.12.2014 kello on 23:01 »
    kyll pittää tyhjä olla tien ko menen treenaamaan

Tiet ei treenaamista varten, oli ne sitten kuin tyhjiä tahansa. Sitä varten on ratoja olemassa. Häätyy olla melkoinen asennevamma jos menee tielle harjoitteleen.