Kyllä 310hv vastaan 100hv,et voi väittä,että ei ole eroa
Eikä ne hevosvoimat takaa edes mitään turvallisia ohituksia, päinvastoin, tunkevat pieneen päähän harhakuvia.

Kyllä 310hv vastaan 100hv,et voi väittä,että ei ole eroa ![]() AUTOISTAko täällä keskustellaan.
AUTOISTAko täällä keskustellaan. Ei, kun bmw merkkisistä.
Millään nuhapumpulla ohittaminen oo turvallista ..kyllä on tehoa löydyttävä minä mitään vaihetta ala vaihteleen >:Dkyllä ohi mennään jos tarvetta on..""se vaihtamalla parane ""
Kyllä 310hv vastaan 100hv,et voi väittä,että ei ole eroa On siinä eroa: Sen 100hv kuski yleensä ohittaa turvallisemmin. Valitettavasti. Kyllähän se BMV autosta käy,
![]()
Olet oikeassa ja eihän sitä tarvii ohitella, jos kaikki ajaisi rajoitusten mukaan. Tämäkin turma on lehden kirjoituksen mukaan lähtenyt ohitustilanteesta. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418723256777.html On siinä eroa: Sen 100hv kuski yleensä ohittaa turvallisemmin. Valitettavasti.Et voi olla tosissas Ja saisko perustelun?Olet oikeassa ja eihän sitä tarvii ohitella, jos kaikki ajaisi rajoitusten mukaan. Tämäkin turma on lehden kirjoituksen mukaan lähtenyt ohitustilanteesta.Kun sielä pitää olla myös se älli mukana ![]() Kun sielä pitää olla myös se älli mukanaUseimmilla onkin ! vaan se marginaali jolla ei ole, koskee myös rekkoja Minä ehdotan Rajoitinta!! kaikilla autoilla huiput 120km/h.. Kannatetaan Minä ehdotan Rajoitinta!! kaikilla autoilla huiput 120km/h..Mitä mieltä on nämä auton valmistajat? On ne nytkin rajoitettu 250km/h ![]() Mitä mieltä on nämä auton valmistajat? On ne nytkin rajoitettu 250km/hKilparadalle tuonne Oulu Zoneen |