Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vapaa BMW -keskustelu

<< < (4/51) > >>

ihaa:
Siisti on bemari.  Thumb

Onko tuo autosi ollut koskaan Mobilisti lehdessä kun muistelen siinä olleen tuollaisen mutta punaisena vai oliko se sellainen tiilenpunainen ?

Mulle kun aikoinaan tuli 1997 - 2006 välillä Mobilisti niin ihan kuin olisi tuollainen BMW ollut peräti kannessa, vai olikohan se hiukka uudempi.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014     kello on 18:43 ---Siisti on bemari.  Thumb

Onko tuo autosi ollut koskaan Mobilisti lehdessä kun muistelen siinä olleen tuollaisen mutta punaisena vai oliko se sellainen tiilenpunainen ?

Mulle kun aikoinaan tuli 1997 - 2006 välillä Mobilisti niin ihan kuin olisi tuollainen BMW ollut peräti kannessa, vai olikohan se hiukka uudempi.

--- Lainaus päättyy ---
Ihaa,ei se ole vieläkään myöhästä,nuori mies vielä,ei muuta,kun haavetta toteuttamaan vaan Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.12.2014     kello on 18:47 --- Ihaa,ei se ole vieläkään myöhästä,nuori mies vielä,ei muuta,kun haavetta toteuttamaan vaan Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ehkä iän puolesta kyllä mutta hyvä kun nuo kaksi käyttöautoa saa pidettyä siistinä sisältä että päältä ja siihen vielä kesällä tuo Adria, kyllä mulle tuo Adria saa olla ainoa harrasteauto.

Pefletti 750:
Juu muistan kans ett ois joku vuos ollut moblassa kansikuvassa touring, ei ollut mun auto ! Olen tän omistanu noin 25v ja ajanu sillä vaan ekan kesän ja sen jälkeen ollu muutamana vuotena bmw klubin ratapäivillä ahvenistolla. Muuten se ompi "naftaliinissa" muistaakseni ois nyt mittarissa "jo" 97 tkm.

Pitäsköhän sadastonnis jo nokkaketju vaihtaa ?  ^-^  :P

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 18:14 ---Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin  :P   8)

--- Lainaus päättyy ---

Vaan sinä olet jämähtänyt paikoilleen... 10v:ko se oli nyt seissyt?   ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View