Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vapaa BMW -keskustelu

<< < (3/51) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 16.12.2014     kello on 18:03 ---Jotkut ne jaksaa kulkineitaan hehkuttaa! Eiköhän noilla kaikilla pääse paikasta a paikkaan b merkistä riippumatta.
Oletteko ajatelleet, mistä sanoista tuo BMW tulee? No sehän tulee sanoista "Baijerin Maatalous Wehje"  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Ei Ei Ei  veljeni tuumasi = BMtroubleyou  :laugh:  :laugh:

Pefletti 750:
Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin  :P   8)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 18:14 ---Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin  :P   8)

--- Lainaus päättyy ---

Kateellisia ketuttaa nii häätyyp valittaa :laugh: Thumb  Thumb  Thumb tyyliä olla pittää :D :D

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 18:14 ---Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin  :P   8)

--- Lainaus päättyy ---

No en tiedä tyylistä, olen vain tykästynyt noihin frasmanneihin ja hintakin vaikuttaa aina ostopäätökseen. Minulle on tärkeää se, että rekisteriotteessa omistajan paikalla on oma nimi  Thumb

Pefletti 750:
Tommonen wanhus mulla !
Meinaakko massimo että otteessa lukee omistajana minä vai museovirasto !
Toi kuvan auto on samanlainen väriä myöten kun mun mutta oma on ladossa "paketoituna" että siitä en nyt just kuvaa saa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View