Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vapaa BMW -keskustelu
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 16.12.2014 kello on 18:03 ---Jotkut ne jaksaa kulkineitaan hehkuttaa! Eiköhän noilla kaikilla pääse paikasta a paikkaan b merkistä riippumatta.
Oletteko ajatelleet, mistä sanoista tuo BMW tulee? No sehän tulee sanoista "Baijerin Maatalous Wehje" ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei Ei Ei veljeni tuumasi = BMtroubleyou :laugh: :laugh:
Pefletti 750:
Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin :P 8)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014 kello on 18:14 ---Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin :P 8)
--- Lainaus päättyy ---
Kateellisia ketuttaa nii häätyyp valittaa :laugh: Thumb Thumb Thumb tyyliä olla pittää :D :D
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014 kello on 18:14 ---Massimo, jotkut nyt vaan tykkää siirtyy paikasta a paikkaan b, vähän tyylikkäämmin :P 8)
--- Lainaus päättyy ---
No en tiedä tyylistä, olen vain tykästynyt noihin frasmanneihin ja hintakin vaikuttaa aina ostopäätökseen. Minulle on tärkeää se, että rekisteriotteessa omistajan paikalla on oma nimi Thumb
Pefletti 750:
Tommonen wanhus mulla !
Meinaakko massimo että otteessa lukee omistajana minä vai museovirasto !
Toi kuvan auto on samanlainen väriä myöten kun mun mutta oma on ladossa "paketoituna" että siitä en nyt just kuvaa saa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta