Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vapaa BMW -keskustelu

<< < (5/51) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 18:58 ---Juu muistan kans ett ois joku vuos ollut moblassa kansikuvassa touring, ei ollut mun auto ! Olen tän omistanu noin 25v ja ajanu sillä vaan ekan kesän ja sen jälkeen ollu muutamana vuotena bmw klubin ratapäivillä ahvenistolla. Muuten se ompi "naftaliinissa" muistaakseni ois nyt mittarissa "jo" 97 tkm.

Pitäsköhän sadastonnis jo nokkaketju vaihtaa ?  ^-^  :P

--- Lainaus päättyy ---
En kyllä ole kuulut jotta bemuun pitäs vaihtaa eikoskaan ;) :D

Pefletti 750:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.12.2014     kello on 19:39 ---Vaan sinä olet jämähtänyt paikoilleen... 10v:ko se oli nyt seissyt?   ;)

--- Lainaus päättyy ---

Juu kyllä jämähtänyt on, jos nyt kerta vuoteen kesäisin avais ladon ovee että pääsee auringonvalo bemulle  :laugh:
se onkin ainoo ajopeli joka mulla jämähtyny, muut on käyttöpelejä sieltä pisteestä a pisteeseen b siirtymiseen  Thumb

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 20:15 ---Juu kyllä jämähtänyt on, jos nyt kerta vuoteen kesäisin avais ladon ovee että pääsee auringonvalo bemulle  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Jaaha, pitää sitten käydä keväällä sitä tuulettamassa.  :D

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 - 16.12.2014     kello on 18:38 ---Tommonen wanhus mulla !
Meinaakko massimo että otteessa lukee omistajana minä vai museovirasto !
Toi kuvan auto on samanlainen väriä myöten kun mun mutta oma on ladossa "paketoituna" että siitä en nyt just kuvaa saa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

AAh erittäin kaunis ,,täydellinen Thumb Thumb Thumb

pamaus:

Noita hienoja bemareita saa nettiautosta  Thumb

http://www.nettiauto.com/bmw/2002?id_vehicle_type=1

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View