Mulla toimi hyvin työmaalla, kaverilla ei. Etäisyyttä meillä semmoinen vajaa 10metriä. Luvattomanpaljon ollut ongelmia soneralla viimeaikoina.
|
Mulla toimi hyvin työmaalla, kaverilla ei. Etäisyyttä meillä semmoinen vajaa 10metriä. Luvattomanpaljon ollut ongelmia soneralla viimeaikoina.
^ Mikä verkko?Sonerastahan tässä oli kysymys.... Kaikki työpuhelimemme ovat soneran verkossa. Juu, ei tarvinnut tänään paljon soitella. Muutama puhelu meni läpi.
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla http://yhteisverkko.fi/yhteisverkon-hyodyt/ Osassa lappia ei siis pysty välillä soittamaan, vaikka kuin verkkovierailisi. Yhteisverkko kuullostaa kovin järkevältä, mutta jotakin siinä on, kuin olisi keksitty pyörä uudestaan. Vika/hyökkäys herkkiä mämä nykyajan vehkeet. Toivottavasti jonkut pitävät yllä noita vanhanajan radioamatööri laitteita, jotta valtion päämiehet/ muut voivat keskustella, jos nykyaikaiset yhteydenpitovälinee t ovat pois käytöstä.
Tuo vaunun omistajakin oli "hädässä" kun ei älypyhelin toiminut moneen tuntiin. Tuo vaunun omistajakin oli "hädässä" kun ei älypyhelin toiminut moneen tuntiin.Meillä taas sai olla töissä rauhassa usempia tunteja, kun puhelin ei soinut... ![]() Kuin myös lapissa täydet kentät. Pystyy vastaanottamaan puheluita mutta ei soittamaan. Mikä sitten on Lappia? Kovasti ovat Soneralaiset kiroilleet koko päivän... Mikä sitten on Lappia? Kovasti ovat Soneralaiset kiroilleet koko päivän... No tässä lannan rajan eteläpuolella, Sodankylässä. |