Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014 kello on 12:51 ---Jos on oikein...siis oikein mukavuudenhaluinen niin ajaa reissut matkailuautolla. ;)
PS. huomioi tuo hymiö perässä. ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se veto homma tuskia tuota siellähän se perässä tulee ;) :D :D
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.12.2014 kello on 14:02 --- Eihän se veto homma tuskia tuota siellähän se perässä tulee ;) :D :D
--- Lainaus päättyy ---
En sitä tarkoittanutkaan. :D
hkellokumpu:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 16.12.2014 kello on 12:51 ---jniin vaihteissa , kuin parkeerauksessakin
myöskin saapi ilmottaa , jos meinaan peruttaa seinään
--- Lainaus päättyy ---
No kuinkas nyt sattuikaan:Kauppareissulla juuri äskön bemarin kuski peruutti tolppaan,niin että tolppa ja kuskin pää vapisi,ei vaivautunut edes ulos katsomaan mahdollisia vaurioita.
Olis ollut varmaan paljon onnellisempi jos ne "piipparit" siellä takana olisi piippaillu vahingon estääkseen. :(
Jukeli:
Alkuperäisen viestin tarkoitus ei ollut vähätellä apulaitteita. Tottakai peruutustutka on hyvä, mutta kun joka asiaan tulee jokin avustin... jos tuolle vaunun peruutus avustimelle sanoisi, että tuohon kohtaan ja se laite vaunun peruuttaisi siihen samalla kun itse vieressä katsel,i olisi se hyvä. Tuossa joutuu kuitenkin "ohjaamaan" tuota kärriä jostain pienestä muovisesta peilinsäätö nännistä. Minusta sitä kääntelyä on helpompi ohjata ratista.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 16.12.2014 kello on 12:54 ---Jep. Mutta kaikkien muitten avustimien käyttäjät on niitä "tumpeloita ja uusavuttomia" :D
--- Lainaus päättyy ---
Ihan vastaavasti kuin se millä aloitit :laugh:
Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 16.12.2014 kello on 11:48 --- Osa ihmisistä on toki niin täydellisiä, etteivät tarvitse mitään avustimia... :o Tosin olen kuullut, että jotkut eivät osaa käyttää vaihteita ja kytkintä, ainakin vaihdeavustimen, eli automaattivaihteist on suosiosta päätellen ;D
Itse otan kaikki avustimet ilolla vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta