Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 16.12.2014 kello on 12:54 --- Mutta kaikkien muitten avustimien käyttäjät on niitä "tumpeloita ja uusavuttomia" :D
--- Lainaus päättyy ---
Ei noinkaan. Itse en luota tai tykkää siitä että, elektronikka yrittää ottaa ja välillä ottaakin ohjat omin käsiin. Eihän se ole ajamista kun ei itse saa päättää miten auto käyttäytyy eri tilanteissa. Ja miten vika-alttiita nuo on, ainakin hintavia korjata ja itse ei pysty paljoakaan tekemään
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.12.2014 kello on 12:57 ---Ei noinkaan. Itse en luota tai tykkää siitä että, elektronikka yrittää ottaa ja välillä ottaakin ohjat omin käsiin. Eihän se ole ajamista kun ei itse saa päättää miten auto käyttäytyy eri tilanteissa. Ja miten vika-alttiita nuo on, ainakin hintavia korjata ja itse ei pysty paljoakaan tekemään
--- Lainaus päättyy ---
Kälyllä on auto
joka tekee kaiken
parkeeraa ym
mutta hän sanoi, ettei uskalla niitä käyttää
kun ei usko ,että tomivat ::)
no en varmaan itsekkään mihinkään pussiparkkiin
antais auton yksikseen mennä
mutta en tiettykään niihin parkeeraa itsekkään :o
kun aina on helpompiakin parkkipaikkoja
vaikka joutuis vähän, sitten kävelemäänkin :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 16.12.2014 kello on 13:05 ---Kälyllä on auto
joka tekee kaiken
parkeeraa ym
mutta hän sanoi, ettei uskalla niitä käyttää
kun ei usko ,että tomivat ::)
--- Lainaus päättyy ---
Jos hänen autonsa on TOYOTA niin voin sanoa että toimii se. Thumb
Rohkeasti vain kokeilemaan.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 16.12.2014 kello on 12:51 ---jos joksus ostan uuden h.auton joka on iso unelma niin on siinä oltava automattikaa niin vaihteissa , kuin parkeerauksessakin myöskin saapi ilmottaa , jos meinaan peruttaa seinään tai muuhun edessä olevaan Thumb
ja miksi näin välillä kun ei onnistu mikään parkeeraus ja vaihteiden vaihto ihmettelen miksei suabbi kulje ja vaihde on 3 ..huhuhuh :o
nyt tietty aattelette että miksi minulla on edes tuo ajo kortti niin sitä ihmettelen itsekkin :-[
--- Lainaus päättyy ---
No tuo Sitikka hommattiin käytettynä tänä keväänä ja on automaattivaihteet, tutkat molemmissa päissä, cruise, 2-alue aut.ilmastointi, bt-radio handsfree... Eikä silti puhuta kuin n. 10ke autosta. Tälläkin viikolla kun räppäsi tuota lunta ja tienpito oli (jälleen kerran) per...stä, niin toiset ne raapi autojensa pohjat tien keskipolanteisiin, itse tuikkasin napista auton alle 5cm lisää maavaraa ja kertaakaan ei pohja ottanut mihinkään kiinni. Saati kun nämä toiset ravisteli amalgaaminsa irti noissa ajourien lumipaakuissa, meni Sitikka paakuista yli tasasen tyylikkään rauhallisesti. Siinä olisi vaikka aamukaffen voinut samalla ryystää Thumb
Ja onhan tuossa parkkitilan mittauskin taskuja ajatellen. Kertoo keskinäytössä parkkeerauksen mahdollisuuden + kuinka vaikeaa auto on ko. tilaan vääntää. Tuo aut.vaihteisto kun ryömii, niin tuli noista taskuistakin huomattavasti helpompia. Edessä olevan rinnalla pakki päälle, höllää jalkaa jarrulta ja auto lähtee hitaasti ryömimään taaksepäin. Ratista kaikki, suoristus ja kun etututka kertoo, ratista taas kaikki toiseen suuntaan. Voilá! Jälleen yksi onnistunut tasku, laakista Thumb
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 16.12.2014 kello on 12:54 ---Jep. Mutta kaikkien muitten avustimien käyttäjät on niitä "tumpeloita ja uusavuttomia" :D
--- Lainaus päättyy ---
Saahan ton munkin lootan manuaalille jos haluaa leikkiä ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta