Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.

<< < (7/20) > >>

Jukeli:
No messevä hässäkkähän tästäkin saatiin aikaan  Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukeli - 16.12.2014     kello on 15:36 ---No messevä hässäkkähän tästäkin saatiin aikaan  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mistäpä aiheesta emme saisi.  ;D

K.E.V:
Osallisina myös ei vaunuilijat  ;) vai mitä Ihaa ?

Mielestäni jokaisella on vapaus käyttää tai olla käyttämättä ko härveliä ilman kenenkään ilkkumatta asiasta.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014     kello on 12:51 ---Jos on oikein...siis oikein mukavuudenhaluinen niin ajaa reissut matkailuautolla.   ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ei todellakaan, ai että pitäisi kaupassa käyntiä varten purkaa koko leiri , taikka nähtävyyksille mennessä mihin ei edes pääse a-autolla >  :laugh: <

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014     kello on 15:46 ---Ei todellakaan, ai että pitäisi kaupassa käyntiä varten purkaa koko leiri , taikka nähtävyyksille mennessä mihin ei edes pääse a-autolla >  :laugh: <

--- Lainaus päättyy ---

No voi ei....enhän minä tuollaista ajatellut lainkaan.  ;D

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014     kello on 15:45 ---Osallisina myös ei vaunuilijat  ;) vai mitä Ihaa ?

Mielestäni jokaisella on vapaus käyttää tai olla käyttämättä ko härveliä ilman kenenkään ilkkumatta asiasta.

--- Lainaus päättyy ---

Siis minähän olen kaikkea elektroniikkaa haluamassa autoon, enhän minä ole mitään ilkkunut.  :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View