Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.
Jukeli:
No messevä hässäkkähän tästäkin saatiin aikaan Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Jukeli - 16.12.2014 kello on 15:36 ---No messevä hässäkkähän tästäkin saatiin aikaan Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mistäpä aiheesta emme saisi. ;D
K.E.V:
Osallisina myös ei vaunuilijat ;) vai mitä Ihaa ?
Mielestäni jokaisella on vapaus käyttää tai olla käyttämättä ko härveliä ilman kenenkään ilkkumatta asiasta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014 kello on 12:51 ---Jos on oikein...siis oikein mukavuudenhaluinen niin ajaa reissut matkailuautolla. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei todellakaan, ai että pitäisi kaupassa käyntiä varten purkaa koko leiri , taikka nähtävyyksille mennessä mihin ei edes pääse a-autolla > :laugh: <
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014 kello on 15:46 ---Ei todellakaan, ai että pitäisi kaupassa käyntiä varten purkaa koko leiri , taikka nähtävyyksille mennessä mihin ei edes pääse a-autolla > :laugh: <
--- Lainaus päättyy ---
No voi ei....enhän minä tuollaista ajatellut lainkaan. ;D
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014 kello on 15:45 ---Osallisina myös ei vaunuilijat ;) vai mitä Ihaa ?
Mielestäni jokaisella on vapaus käyttää tai olla käyttämättä ko härveliä ilman kenenkään ilkkumatta asiasta.
--- Lainaus päättyy ---
Siis minähän olen kaikkea elektroniikkaa haluamassa autoon, enhän minä ole mitään ilkkunut. :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta