rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Lataava autosarja  (Luettu 5726 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:15
Lataava autosarja
« : 14.12.2014 kello on 16:49 »
Olen kaivannut kovasti lataavaa autosarjaa, johon puhelimen voi nakata näppärästi ilman suojaluukkujen avaamista ja latauspiuhan virittelyä. Tuollaiseen tottui viimevuosisadalla ja tämän vuosisadan alkupuolella.

Nyt sellainen on taas ;)
Toimii pystyasennossa

Kuin myös vaaka-asennossa

Verkkokauppa.com myi valkoista pöytälaturia poistomyynnissä 3:20/kpl, joten hankin semmoiset koti ja työkäyttöön - alkuperäinen pääsi autosarjaksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:36
  • Autossa on pyörät
Vs: Lataava autosarja
« Vastaus #1 : 14.12.2014 kello on 20:01 »

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:09
« Vastaus #2 : 14.12.2014 kello on 20:35 »
Onks toi merkkikohtanen ?

Mites "siperia" tuohon passaa ?

Samsunkista puhumattakaan ? ?

Onks toi "savusukellus" reiässä ?  Tupakinsytyttimen reiässä vai kuisen on kiinnitetty  ?

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #3 : 14.12.2014 kello on 20:41 »
Käy mihin vaan missä induktiosilmukka eli langaton latausjärjestelmä. Tuon pitimen koon voi säätää luurin mukaan. Kaapelin päässä röökinstendariliiti n jossa usb liitin vielä vapaana.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #4 : 14.12.2014 kello on 20:55 »
Tuo Kevin linkkaama sarja on kyllä hyvä  Thumb Vaikka se hiukan maksaakin, mutta ei mene raha hukkaan tuossa.

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #5 : 14.12.2014 kello on 21:07 »
Juu juu, nykyaikaa. . .

Eilen kävin Expertillä, heillä oli tyrkyttimessä (mainoslehtisen) tyrkyllä Samsungin G4 mutta ei kuulemma enää tyrkyllä edes euroopassa, myivät kuulemma liian halavalla, alle kolomesattoo oli hinta. Sai kahesti, pyytää ja olla iliman . . .

Mitä jengi sanoo LG G3 S Titan kapulasta ?  Huonompi kuin toi Samsung ?

Kuulemma 300 on kipuraja kapulan hinnalla rengille . . . Firman kapula siis . . .

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #6 : 14.12.2014 kello on 21:18 »
En oo Gold Starin luureja tutkinut  ;)
Onko se pakko olla Android?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:13
« Vastaus #7 : 14.12.2014 kello on 21:31 »
Mulla on molemmissa autoissa http://www.verkkokauppa.com/fi/product/41170/dqmsd/Nokia-CR-201-autoteline-langattomalla-latauksella , ei tartte piuhoja tökkiä.
Toi on varmaan hyvä....
Mulla on vain yöpöydällä sellainen tyyny jonka päällä Lumia latautuu yön aikana.
Ei ole vielä kertaakaan loppunut akku työpäivän aikana, vaikka luuri on melkein liimautunut korvaan.  :)

• Kaikkien Kaveri
« Vastaus #8 : 14.12.2014 kello on 21:31 »
Nyt Ossin aloitus karkaa muille maille vierahille, mut viis'siitä kun luureista kuitennii kyse . . .

Nii nyt on vielä käytössä toi Lumia 800 joka tippu UkkoNooalta arkista kun ohi souti . . .

Tuohon 300 rgeen löytyy meleko hyvää Lumiaakin ?  Perheen käytössä nykyisin ainoastaan Anroidia, samoin rupee oleen firmassakin, . . .

Ei minulla suuria odotuksia tuosta anroidista ole, sekavana paremminki olen sitä pitänyt . . .  Nyky Lumiasta ei kokemusta, tää vanha ei varmaan ole enää sitä mitä tän päivän Lumia on ?

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #9 : 14.12.2014 kello on 21:43 »
Toi on varmaan hyvä....
Mulla on vain yöpöydällä sellainen tyyny jonka päällä Lumia latautuu yön aikana.
Ei ole vielä kertaakaan loppunut akku työpäivän aikana, vaikka luuri on melkein liimautunut korvaan.  :)
Niin mullahi tuo tyyny on, mutta pitkillä reissuilla kun navia käyttää tuo teline omiaan.

Nyt Ossin aloitus karkaa muille maille vierahille, mut viis'siitä kun luureista kuitennii kyse . . .

Nii nyt on vielä käytössä toi Lumia 800 joka tippu UkkoNooalta arkista kun ohi souti . . .

Tuohon 300 rgeen löytyy meleko hyvää Lumiaakin ?  Perheen käytössä nykyisin ainoastaan Anroidia, samoin rupee oleen firmassakin, . . .

Ei minulla suuria odotuksia tuosta anroidista ole, sekavana paremminki olen sitä pitänyt . . .  Nyky Lumiasta ei kokemusta, tää vanha ei varmaan ole enää sitä mitä tän päivän Lumia on ?
Nykyiset Lumiat vähän erilaisia, toiminnoiltaan, käytettävyyksiltään, ominaisuuksiltaan. Vähä kuten vertais t voortia nykyautoon :)
Molemmissa langaton lataus vakiona, kalliimpaakin taitaa saada vajaalla kolmella sadalla. Lisäksi kaikki siirtyy Lumiasta tosi helposti siihen uuteen.
http://mobiili.fi/2014/12/06/parivertailussa-lumia-830-ja-735-kuinka-keskiluokan-lumiat-parjaavat/

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #10 : 14.12.2014 kello on 21:50 »
Rönsyilee jo puhelimien puolelle, mutta jos nyt olis tarvetta hankkia puhelin niin tässä se olisi.

One+One

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #11 : 14.12.2014 kello on 21:59 »
Makuasia sanoi koira lipaisun jälkeen, onko tuossa langaton lataus että pysytään aiheessa  ::)

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
« Vastaus #12 : 14.12.2014 kello on 22:01 »
ei tartte piuhoja tökkiä.

Ei tartte tuossa ossi66:sen telineessäkään tökkiä.

• Kalustoon kuuluva
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #13 : 14.12.2014 kello on 22:09 »
Ei tartte tuossa ossi66:sen telineessäkään tökkiä.
Eip, mulla vaan vähemmän tarkka tökkääminen kun ei tartte galvaanista yhdyntää

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:01
  • Epsoo
« Vastaus #14 : 14.12.2014 kello on 22:12 »
Eip, mulla vaan vähemmän tarkka tökkääminen kun ei tartte galvaanista yhdyntää

Ei tuossa tarkka tartte olla, kunhan on telineessä.