Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 5.12.2014 kello on 19:59 --- "ettekö te tiedä kuka minä olen?
--- Lainaus päättyy ---
Ei mitään vanhaa ukkoa vastaan, päinvastoin, mutta kyllä näen punaista, jos joskus tuon kommentin kuulen. :o
Kun näin on käynyt niin olen vastannut, että en. Vaikka olisinkin tiennyt.
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 5.12.2014 kello on 19:14 --- Niinpä mutta ois oikeutusesti oikein,mihin se tämä p*ska valtio meidän vero markkoja käyttä,muuta kun turhuteen!!
--- Lainaus päättyy ---
Noo onhan meillä iso liuta työttömiä joita elätellään, vahuksetkin jotenkin pärjää, itse kukin joutuu lekurissakin käymään eikä siitäkään tarvitse mahdottomia maksaa. Jonkunlainen tiestö ja muu infrakin kuuluu pakettiin. Sekin on hienoa että jos oikeen ahdistaa ni täältä saa muuttaa pois, ei kukaan estä tai perään huutele. Elämä on valintoja.
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 5.12.2014 kello on 20:07 ---Ei mitään vanhaa ukkoa vastaan, päinvastoin, mutta kyllä näen punaista, jos joskus tuon kommentin kuulen. :o
Kun näin on käynyt niin olen vastannut, että en. Vaikka olisinkin tiennyt.
--- Lainaus päättyy ---
Niinkin Allu, mutta muista, että Aatulla oli hieman hoono soomi-kieli, saattaa selittää tuon kommentin.
winemaker:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 5.12.2014 kello on 20:11 ---Noo onhan meillä iso liuta työttömiä joita elätellään, vahuksetkin jotenkin pärjää, itse kukin joutuu lekurissakin käymään eikä siitäkään tarvitse mahdottomia maksaa. Jonkunlainen tiestö ja muu infrakin kuuluu pakettiin. Sekin on hienoa että jos oikeen ahdistaa ni täältä saa muuttaa pois, ei kukaan estä tai perään huutele. Elämä on valintoja.
--- Lainaus päättyy ---
Sanoisin, että euralla on näkemystä! Kiitos.
Turhan Höpöttäjä:
En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta