Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista

<< < (7/23) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  5.12.2014     kello on 19:22 ---Ensin lainataan rahaa Kreikalle,ja itse otetaan lainaa sit Hyvä Suomi Thumb Kyllä tää p*ska nähty jo moneen kertaan!!!

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin   Enkä usko ::) että koskaan muuksi muuttuukaan Thumbd  Noh vielä ollaan hengissä ja välillä jaksaa nauraa noille päättäjäIDIOOTEILLE

winemaker:
Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

RUK:ssa, vieraillessani kutsuvieraana, tapasin kenraalin.  Kenraali ajeli rollaattorillaan ja kysyessäni valokuvan ottamisesta, kenraali vastasi vastakysymyksellään, " mikä on sotilasarvonne"?  Vastasin ylikersantti.  Kenraali jatkoi, " ylikersantti on hyvä vaan, ottaa kuvan".  Kuvan ottamisen jälkeen kenraali ojensi kätensä ja kiitti.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  5.12.2014     kello on 19:28 ---Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

RUK:ssa, vieraillessani kutsuvieraana, tapasin kenraalin.  Kenraali ajeli rollaattorillaan ja kysyessäni valokuvan ottamisesta, kenraali vastasi vastakysymyksellään, " mikä on sotilasarvonne"?  Vastasin ylikersantti.  Kenraali jatkoi, " ylikersantti on hyvä vaan, ottaa kuvan".  Kuvan ottamisen jälkeen kenraali ojensi kätensä ja kiitti.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohon voin vain sanoa   mitäpä minä ,pieni ihminen :D

jamppa508:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  5.12.2014     kello on 19:28 ---Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Vuonna -97 kun olin nuori autosotamies ja muutamia kertoja kuljetin kyseistä herrasmiestä muistui mieleen huvittava hetki  ;D olin Aatua kuskaamassa Padasjoella ja takaisin tullessa totesin ettei bensa riitä takas Turkuun, ei muuta kun Hämeenlinnan kasarmilta hakemaan polttoainetta, kumpikaan ei oikeen tuntenu paikkoja, joten avasin ikkunan ja huhuilin varusmiehille, et mistä saa bensaa, pojat ei ollu kuulevinaan ja jatkoivat vaan matkaa  :o  sillon Aatu komensi "pysäytä auto" ja kenraali pomppas penkiltä ylös ja huusi isoon ääneen "ettekö te tiedä kuka minä olen? olen jalkaväen kenraali Ehnrooth!!!" pojat otti heti asennon ja juoksivat auton viereen  ;D ja kohta ne juoksi edeltä mittarille ja minä kurvasin Volvolla perässä  ;D eikä tarvinnu ite edes tankata, vaan pojat hoiti homman  :laugh: :laugh: :laugh:

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 -  5.12.2014     kello on 19:59 ---Vuonna -97 kun olin nuori autosotamies ja muutamia kertoja kuljetin kyseistä herrasmiestä muistui mieleen huvittava hetki  ;D olin Aatua kuskaamassa Padasjoella ja takaisin tullessa totesin ettei bensa riitä takas Turkuun, ei muuta kun Hämeenlinnan kasarmilta hakemaan polttoainetta, kumpikaan ei oikeen tuntenu paikkoja, joten avasin ikkunan ja huhuilin varusmiehille, et mistä saa bensaa, pojat ei ollu kuulevinaan ja jatkoivat vaan matkaa  :o  sillon Aatu komensi "pysäytä auto" ja kenraali pomppas penkiltä ylös ja huusi isoon ääneen "ettekö te tiedä kuka minä olen? olen jalkaväen kenraali Ehnrooth!!!" pojat otti heti asennon ja juoksivat auton viereen  ;D ja kohta ne juoksi edeltä mittarille ja minä kurvasin Volvolla perässä  ;D eikä tarvinnu ite edes tankata, vaan pojat hoiti homman  :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---

Mukava muisto :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View