Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista
Weicco:
Ei sinne vökkäkävellyllä kannata lähtä
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.12.2014 kello on 20:38 ---En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Noh jos sitä huomenna vain yrittäis olla ihan kiltisti ja rakastaa kaikkia :-* :-* Enpä halua kenenkään omaisuutta mennä rikkomaan :blank:
Yrittäisi ees ;)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 5.12.2014 kello on 20:42 ---Ei sinne vökkäkävellyllä kannata lähtä
--- Lainaus päättyy ---
Niimpä onkin. Luulisivat vielä sotaveteraaniksi ja kopsauttaisivat kaaliin. ;D
Arska:
Mun naapurin ukko oli sodan käynyt mies ja kun mä olin jotain 18v niin se aina muisti mulle sanoa kun läksin linjoille,että kun minä olin sun ikänen niin minäkin läksin myös linjoille,mutta etulinjaan. Katkera oli kun nuoruus eli 5v.meni sodassa mutta ylpeä siitä että itsenäisyys säilyi.
Sent from my iPad using Tapatalk
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 5.12.2014 kello on 20:38 ---En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos odotat saavasi tältä foorumilta myönteisen vastauksen niin suhteellisuudentaju si ei ole ihan kunnossa. :o
Mutta tänään mietin samaa asiaa. Jospa pari-kolmekymmentätuhatta isänmaanystävää pakkautuisi itsenäisyyspäivänä tuonne linnan kulmille, niin niiltä sadalta anarkistilta loppuisi tila. Mitään ei tarttisi tehdä, paikallaolo riittäisi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta