Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Tuulilasi camera testi. (Dash cam)
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.12.2014 kello on 20:02 ---Samalailla se tuossa jää "talteen"
Minä nyt oon niin laiska että en kovin montaa romua viitti kuskata mukana, joten mulla ajaa tuo sama kamera asiansa, maalla, merellä ja ilmassa.
--- Lainaus päättyy ---
Voitko lukita sen osan nauhoituksesta jonka haluat säilyvän ? Muutoinhan se auttamattomasti nauhoittuu päälle . . .
Romu jokaiseen käyttötarkoituksee, mutta jokainen taaplatkoon tyylillään . . .
Ei ole itsestään selvyys että kaikista actionkameroista löytyy samat ominaisuudet kuin liikennekameroista, sempä takia alleviivasin ja väritin tekstiä jotta tuo "menisi perille" . . .
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 20.12.2014 kello on 20:24 ---siis miten jää talteen,eli jos siinä tulee muistikortti täyteen niin rupeaako taas nauhoittamaan alusta vanhemman matskun päälle niinkuin autokameroissa? jos niin ni hyvä peli autokamera käyttöön
--- Lainaus päättyy ---
Minulla rupeaa noin puolentoista tunnin päästä nauhoittamaan uudestaan. Hyvä ominaisuus. Thumb
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 20.12.2014 kello on 20:27 ---Voitko lukita sen osan nauhoituksesta jonka haluat säilyvän ?
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai voi ??? Sitä varten siinä on "Car mode"
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.12.2014 kello on 20:42 ---Tottakai voi ??? Sitä varten siinä on "Car mode"
--- Lainaus päättyy ---
No she o hyve peli shitte . . .
Väkövää tuo joulu olut . . .
;-)))
Weicco:
Ee oo viel Joulu olutta :( On vain Ginger Pale alea.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta