Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Tuulilasi camera testi. (Dash cam)

<< < (7/9) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.12.2014     kello on 20:02 ---Samalailla se tuossa jää "talteen"
Minä nyt oon niin laiska että en kovin montaa romua viitti kuskata mukana, joten mulla ajaa tuo sama kamera asiansa, maalla, merellä ja ilmassa.

--- Lainaus päättyy ---

Voitko lukita sen osan nauhoituksesta jonka haluat säilyvän ?  Muutoinhan se auttamattomasti nauhoittuu päälle . . .

Romu jokaiseen käyttötarkoituksee, mutta jokainen taaplatkoon tyylillään . . .

Ei ole itsestään selvyys että kaikista actionkameroista löytyy samat ominaisuudet kuin liikennekameroista, sempä takia alleviivasin ja väritin tekstiä jotta tuo "menisi perille" . . .

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: trapper - 20.12.2014     kello on 20:24 ---siis miten jää talteen,eli jos siinä tulee muistikortti täyteen niin rupeaako taas nauhoittamaan alusta vanhemman matskun päälle niinkuin autokameroissa? jos niin ni hyvä peli autokamera käyttöön

--- Lainaus päättyy ---

Minulla rupeaa noin puolentoista tunnin päästä nauhoittamaan uudestaan. Hyvä ominaisuus. Thumb

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 20.12.2014     kello on 20:27 ---Voitko lukita sen osan nauhoituksesta jonka haluat säilyvän ? 

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai voi  ??? Sitä varten siinä on "Car mode"

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.12.2014     kello on 20:42 ---Tottakai voi  ??? Sitä varten siinä on "Car mode"

--- Lainaus päättyy ---

No she o hyve peli shitte . . .

Väkövää tuo joulu olut . . .

;-)))

Weicco:
Ee oo viel Joulu olutta  :( On vain Ginger Pale alea.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View