Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Tuulilasi camera testi. (Dash cam)

<< < (6/9) > >>

trapper:
mites nämä action kamerat liittyy tuulilasikameroihin,saako niitä esim 12v sähköön ja saa olla aika iso muistikortti kun ajelee esim 8h putkeen,ei taida nois akku kestää niin kauan.

Weicco:
Tässä on esimerkiksi autosarja Sjcamille. Yhtä iso muistikortti se häätyy olla "ns" tavan autokameroille. Tässä pystyy asettamaan päälle nauhoituksen tietyn aikavälin mukaan, samoin kuin tavan autokameroissa. On vaan monikäyttöisempi kuin se tavallinen.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.12.2014     kello on 19:47 --- Yhtä iso muistikortti se häätyy olla "ns" tavan autokameroille.
--- Lainaus päättyy ---

Kuis noin ajattelet ?

Jäikö jotain "puolitiehen" ?

Päällenauhoitusomin aisuudella oleva liikennekameralle piisaa pienikin kortti, sen pätkän jonka haluaa pysyvän tallessa voi lukita niin että se ei tule päällenauhoitetuksi jollei sitä voi heti tallentaa muualle, tee tuo sama tavallisella action kameralla . . .

Tosin itellä on 32 kikanen paikoillaan ja varalla pienempää . . .

Tuo liikennekamera on ja pysyy "ikkunalla", ei sitä jokavälissä eritarpeisiin tarvihe kuskata. Käy muutoin tyälääx ja jääpi hitte käyttämäti, kamera / käyttötarkoitus . . .

Weicco:
Samalailla se tuossa jää "talteen"
Minä nyt oon niin laiska että en kovin montaa romua viitti kuskata mukana, joten mulla ajaa tuo sama kamera asiansa, maalla, merellä ja ilmassa.

trapper:
siis miten jää talteen,eli jos siinä tulee muistikortti täyteen niin rupeaako taas nauhoittamaan alusta vanhemman matskun päälle niinkuin autokameroissa? jos niin ni hyvä peli autokamera käyttöön

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View