Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kitkat / Nastat
S Häyhä:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 25.01.2015 kello on 13:39 ---Enpä usko,,ett tyhmä oisit,,ihan asia kommenttia oot laittanut :-*..Se vaan että nämä jotkut uskovat vain itseään ja heidän mielipide ON juuri se oikea...noh..antaa pitää mielensä,,ei mennä kaivoon perässä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Missä viestissä olen väittänyt kitkan olevan parempi kuin nastan? Olen yrittänyt kertoa vaan sitä, että kitkoilla pärjää siinä missä nastoilla. Ainakin minä, minun etuvetoisella autolla, välillä vaunu perässä. Ajokilometrejä tulee vuosittain n. 40 tuhatta. Ajokorttiluokka on A BE CE. Että jonkinlaista kokemuspohjaa minullakin asiasta on. Asenteissa se tämä ongelma on, ei kitkarenkaan pito-ominaisuuksissa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.01.2015 kello on 13:13 ---Toisaalta neliveto on enemmän ajajan auto. Sen hallittavuus ääriolosuhteissa saattaa yllättää kokemattoman.
--- Lainaus päättyy ---
Täällä jokainen höpöttäjä on sellainen, että jos neliveto pääsee vähän lipeemään, niin korjaamatta jää. Siksi pitäisikin ajaa aina yhtä varovastikuin vajaavetoisella.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: S Häyhä - 25.01.2015 kello on 13:46 --- Ajokorttiluokka on A BE CE. Että jonkinlaista kokemuspohjaa minullakin asiasta on. Asenteissa se tämä ongelma on, ei kitkarenkaan pito-ominaisuuksissa.
--- Lainaus päättyy ---
Vaikka siellä olisi vielä enemmän kirjaimia, niin ei se ole mikään tae, että 'kokemuksesta' olisi jotain opittu. Miljoonat kilometrit kertovat vain, kuinka paljon on tullut ajettua.
S Häyhä:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.01.2015 kello on 15:34 ---Vaikka siellä olisi vielä enemmän kirjaimia, niin ei se ole mikään tae, että 'kokemuksesta' olisi jotain opittu. Miljoonat kilometrit kertovat vain, kuinka paljon on tullut ajettua.
--- Lainaus päättyy ---
Niin, kokemuksestahan minä kirjoitinkin. Se on sitten toinen juttu miten liikenteessä itse kukin ajaa. :)
Naussi:
Ajoin tänään idästä länteen, 400 km. 6-tie täysin kuurassa. Siellä sitten kitkarengaskuskit tien tulppana junnasi -80 km/h.
Sen verran kitkakokemiusta täälläkin, ettei niillä kitkoilla tee kuurakelillä mitään. Oman takavetoisen tähtikeulan meinasin ajaa mettään 2 talvea sitten, siinä oltiin tovin aikaa kyytiläisenä. tie ja keli oli sama.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta