Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kitkat / Nastat

<< < (18/39) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: S Häyhä - 25.01.2015     kello on 13:03 ---Itsellänikin 10 vuotta vanhassa autossa ajonvakautus, ym turvallisuutta lisääviä ominaisuuksia, moni ajaa nelivetoisella ja Nastarenkailla. :)

--- Lainaus päättyy ---
No just...
Siihen ajonvakauteenko pitäisi luottaa? Jo on heikoissa käsissä ajotaito.
Mitä tulee nastarenkaisiin nelivetoisissa, niin tietääkseni niissä on samanlaiset nelipyöräjarrut, kuin muissakin. Toisaalta neliveto on enemmän ajajan auto. Sen hallittavuus ääriolosuhteissa saattaa yllättää kokemattoman.

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.01.2015     kello on 13:13 ---No just...
Siihen ajonvakauteenko pitäisi luottaa? Jo on heikoissa käsissä ajotaito.
Mitä tulee nastarenkaisiin nelivetoisissa, niin tietääkseni niissä on samanlaiset nelipyöräjarrut, kuin muissakin. Toisaalta neliveto on enemmän ajajan auto. Sen hallittavuus ääriolosuhteissa saattaa yllättää kokemattoman.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole todellista! Millä vuosisadalla sinä mielestäsi elät? Oletko oikeasti noin tyhmä, vai tekeydytkö vaan?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: S Häyhä - 25.01.2015     kello on 13:28 ---Ei ole todellista! Millä vuosisadalla sinä mielestäsi elät? Oletko oikeasti noin tyhmä, vai tekeydytkö vaan?

--- Lainaus päättyy ---
No tyhmähän minä varmaan olen, kun näihin kommentoin....

S Häyhä:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.01.2015     kello on 13:33 ---No tyhmähän minä varmaan olen, kun näihin kommentoin....

--- Lainaus päättyy ---

No sepä juuri!

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.01.2015     kello on 13:33 ---No tyhmähän minä varmaan olen, kun näihin kommentoin....

--- Lainaus päättyy ---
Enpä usko,,ett tyhmä oisit,,ihan asia kommenttia oot laittanut :-*..Se vaan että nämä jotkut uskovat vain itseään ja heidän mielipide ON juuri se oikea...noh..antaa pitää mielensä,,ei mennä kaivoon perässä Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View