Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kitkat / Nastat

<< < (11/39) > >>

blue:

--- Lainaus käyttäjältä: Jukeli - 22.01.2015     kello on 20:22 ---Kuullut juttua, että Helsingissä monet ajelee kesiksillä kesät talvet... tiedä sitte. Itse tykkään kyllä nastoista vaikka molemmilla olen ajanut. Nastarenkaissa jotenkin näkee paremmin sen renkaan kunnon. Olen ajanut kitkoilla jotka oli "uudenveroiset", mutta niin kovettuneet, ettei mitään pitoa.

--- Lainaus päättyy ---

Täällä ollut sivuteillä yllättävän paljon märkää jäätä tänä talvena,isommat  tietysti suolataan vaikkei aina tarvetta olisikaano_O

kimi:
Kitkoilla olen ajanut vuosikymmeniä jos olen renkaat ostanut itse, nyt henkilöauton alla toisen talven Michelinin kitkat ja edelleen olen tyytyväinen valintaani.
Aikoinaan sai jenkkirenkaita joissa M+S merkintä ja niillä silloin ajelin vuodet ympäri.

kalavaanari:

--- Lainaus käyttäjältä: blue - 22.01.2015     kello on 20:18 ---Olen aiemmin ollut nastamiehiä,mutta päädyin kuitenkin kitkoihin(Goodyear Ultragrip ice2) TM-testivoittaja Nokian kanssa.
Kertaakaan en ole nastoja kaivannut, pääkaupunkiseudulla asutaan.

Suosittelen muitakin kokeilemaan KUNNON kitkoja,saattaa yllättää positiivisesti;-)

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin, jos ostat halvat tai vanhat Kitkat taikka ns. Keski-Eurooppa-mallit, niin kokemus on varmasti karmea. Ammattikuski puhui minut yli, ja laitatti alle kunnon kitkat ja ei kaduta ollenkaan.

http://www.vannetukku.fi/blizzak-ws70-nordic-tarjous-p-43011.html

JJJ:
Äläs nyt tuomitse keskieuroopan kiskoja ihan heti.. Minä olen käyttöautoissani niihin vallan siirtynyt ja autotkin kovin erilaisia keskenään mutta renkaat toimivat loistavasti. Ei ole tämän talven myräkät matkan tekoa hidastaneet.
Kaiken lisäksi voittaa ajo-ominaisuuksiltaan muut talvirenkaat 100-0.
Jos ei usko niin saa tulla vaikka kokeilemaan  :)
Aikoinaan ne oli lähinnä m+s renkaita mutta ovat ne eurooppalaisetkin alkaneet vaatia laatua.

Aakku:
Juurikin tuollaisia kiinalaisia Keski-Euroopan halpiskitkoja olen harkinnut retkuiluautoon kesäajoon kokeiltavaksi.
Sellaisssa muutamissa on meluarvot ovat jopa alle kesärenkaiden ja kulutusarvotkin hyvät.

En tiedä toimiiko, mutta kiinalaiset kesärenkaat pakussa ovat yllättäneet minut täysin hiljaisuuden, ajettavuuden ja kestävyyden osalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View