Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
DNA asiakaspalvelua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 14.11.2014 kello on 11:24 ---
Parasta on menetellä lain mukaan, paitsi kerran kun asiakas soitti (rouva) että hän rikkoi autollaan pihalla noin 1200 euron tavaran peruuttaessaan sen päälle.
Kertoi että nyt kun mies tulee kotiin on varmasti erittäin vihainen.
Normaalisti vastaavista asioista koetettiin saada asia takuun piiriin muilla esim. sään vaikutukseen vedoten tuntematta tuotteen ominaisuuksia joihin sää ei vaikuta kuin yli 10 vuoden jälkeen.
Sanoin rouvalle että kun tehtaan auto ajaa ensi viikolla sielläpäin se tuo uuden tuotteen ja vie vanhan pois, - rehellisyys menee takuuseen.
--- Lainaus päättyy ---
Myyjällä menee liian hyvin, jos ottaa 1200 euron vahingon hyvää hyvyyttään omaan piikkiin, vaikka sen olisi voinut korvauttaa auton liikennevakuutukses ta. --- tai sitten on todella paljon ilmaa hinnoissa ;D
Hauho:
Hyvä ääni kauas kaikaa, niin kävi tässäkin tapauksessa.
Huono paljon kauemmas.
Tuo yksi "korvaus" osoittautui jälkikäteen huomattavasti samanhintaista lehtimainosta paremmaksi kannaltamme.
Ilmaa on aina hinnoissa enemmän tai vähemmän. Jos liian vähän toiminta loppuu.
Lisäksi on erikokoista liiketoimintaa joillekin tonni on paljon joillekin vain "testirahaa".
0yxxy0:
Mää kävin just DNA kaupassa mokkulan kanssa kun ei löydä 4G:tä vaikka pitäs olla. Kaupassa myyjä tarkisteli asetukset ja meinas että huoltoon, no varalaitetta mulla ei oo nyt, pieni hetki: tuu sunnuntaina iltapäivällä, haen toisesta liikkeestä ja tuon samalla kun tuun töihin silloin 60km päästä. Ei moittimista, päinvastoin. :D :D
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 14.11.2014 kello on 20:44 ---Mää kävin just DNA kaupassa mokkulan kanssa kun ei löydä 4G:tä vaikka pitäs olla. Kaupassa myyjä tarkisteli asetukset ja meinas että huoltoon, no varalaitetta mulla ei oo nyt, pieni hetki: tuu sunnuntaina iltapäivällä, haen toisesta liikkeestä ja tuon samalla kun tuun töihin silloin 60km päästä. Ei moittimista, päinvastoin. :D :D
--- Lainaus päättyy ---
Ookoo..mikä kaupunki? Oulussa ei tollasta palvelua saa tai ainakaan minä en saanut.
Arska:
Viime talvena isäukon kuoltua äitmuori meni jostain kummasta syystä vaihtamaan liittymää dna kauppaan..no poika myi sille 4g netin ,rajattomat tekstiviestit ym..tais liittymän hinta ola 39,90 kk. Onneksi kerkisin hätiin ja kauheella vaivalla ja soittelulla sai sopimuksen purettua. Kyllä oli hankala homma vaikkei vielä ollut edes liittymää avattu, puhelimessa sanottiin että tähän liittymän perumiseen tarvitaan esimiehen hyväksyntä.sinänsä perustelu meni läpi että ei yli80 kyppinen vanhus jolla on sellainen puhelin jolla ei edes pääse nettiin ja joka ei osaa lukea puhelimesta viestejäLaitamme päätöksestä äitillenne tekstiviestin. Taas piti toistaa ettei muistisairas äitini osaa lukea eikä kirjoittaa tekstiviestejä. No asiakaspalvelun tyttönen siihen no laitamme sähköpostia
Oho,tapatalk lähetti tän emnnenaikojaan,no jatkuu
Taas täyty muistuttaa ettei äiteellä ole sähköpostiosoitetta,no tyttö siihen että mitenkä me saadaan tieto äitillenne että onnistuuko liittymäsopimuksen purku. Minä siihen että voisiko viestin sopimuksen purusta laittaa minulle? Tyttönen siihen: onko valtakirjaa? Siinä vaiheessa räjähdin ja meni viisi minuuttia kun sain omaan puhelimeeni viestin että äiteen liitymäsopimus on purettu. Mutta räjähdyksenkin tämä asia vaati ennenkuin onnistui.
Siis kuinka paljon vanhuksia höynäytetään pelkästään näissä liittymä asioissa ? Taitaa isot rahat liikkua tälläkin saralla
Sent from my iPad using Tapatalk
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta