Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvo V70 D5 20111
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 9.11.2014 kello on 20:40 ---Ajan autoa työni ohessa ja aikoinaan jopa töikseni, ei minulla ole ongelmaa ajaa automaatilla , mutta kun löytänyt ajat sitten
mukavamman tavan, niin ei manuaalia kiitos.
Vaunu tulee perässä n 10.000km vuodessa, teitä on monenlaisia vuoristosta moottoriteihin ja siltä väliltä.
Tänä vuonna esim Kreikasta Norjaan ja siltä väliltä.
Tuossa on kadulla VW T5 jossa 176hv vakiona ja 400 vääntöä, ei sillä hassumpaa ole ajaa 6 vaihteisella manuaalilla , silti automaatti parempi.
Sitten tuo kestävyys, eli en vielä ainuttakaan ole rikki saanut, volkkariin kylläkin uusittu laatikko, kaksoismassavauhtip yörä ja koko kytkin, se siitä manuaalin halpuudesta.......
Lisäksi noita kytkinremontteja tälläkin foorumilla monet tehneet
--- Lainaus päättyy ---
Kieltämättä automaatti olisi kiva kaupungilla Thumb Mulla ei ole autossa kaksoismassavauhtip yörää
joten mahdollinen remppa ei oo niin kallis. Ja teen sen itse.
Makuasioita ja tottumiskysymyksiä. En ole umpimielinen vaihdelaatikkojen suhteen joten voi mullakin olla automaatti
joskus kun joku esittää luotettavasti sen kestävyyden ja että se sopii vetohommiin. Kaverilla on Audi a4 3.0V6 Tdi, jossa
on Q7 tekniikka eli tuollainen voisi kestääkkin. On vielä ohjelmoitu niin että hp 232 ja vääntö 735Nm :D
Teukka-74:
Sorry muuten tämä aiheen rönsyily. Eiköhän minun mielipiteeni tullut jo selväksi :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 9.11.2014 kello on 21:19 ---Kieltämättä automaatti olisi kiva kaupungilla Thumb Mulla ei ole autossa kaksoismassavauhtip yörää
joten mahdollinen remppa ei oo niin kallis. Ja teen sen itse.
Makuasioita ja tottumiskysymyksiä. En ole umpimielinen vaihdelaatikkojen suhteen joten voi mullakin olla automaatti
joskus kun joku esittää luotettavasti sen kestävyyden ja että se sopii vetohommiin. Kaverilla on Audi a4 3.0V6 Tdi, jossa
on Q7 tekniikka eli tuollainen voisi kestääkkin. On vielä ohjelmoitu niin että hp 232 ja vääntö 735Nm :D
--- Lainaus päättyy ---
Nii, mulla on kaverilla jenkki pick up jossa 660hv ja 1500 vääntöä , automaatti ja neliveto että aiheessa pysytään :)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 9.11.2014 kello on 13:11 ---Kellään muulla kommenttia Subarusta?
--- Lainaus päättyy ---
http://www.youtube.com/watch?v=wLkvqsQEV2Q
K.E.V:
Legendat vastaan tosiasiat 8)
Ja nythän EI ole ostettu kilpailevaa nelivetoa joten tuo subaruwood fantasia on ihan turha :P
On k..piinnytty nuhapumppuun missä ei vääntöä löydy eikä annetut lupaukset nelivedosta toimi, sorry Tsahkali :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta