Oleppas vaikka viikko juomatta. Kerro sitte miltä tuntuu.Aamu valkenee myöhään ja ilta tulee liian aikaisin! Muuta...
Oleppas vaikka viikko juomatta. Kerro sitte miltä tuntuu.Aamu valkenee myöhään ja ilta tulee liian aikaisin! Muuta...
Kuka se on mesonut. ![]() Kuka se on mesonut.Just näin... Kuka se on mesonut. Eiköhän se liene tullut kaikille selväksi mitä tuolla mesoamisella tarkoitetaan.. Ei siihen tarvita viinanjuonti eikä muutakaan ohjeistusta. Eiköhän se liene tullut kaikille selväksi mitä tuolla mesoamisella tarkoitetaan..Senkun mesovat,jos olo tulee paremaksi...Mulle ei ainkaan! Kävin isäukon haudalla äiteen kanssa ja jumankekkaj jokuoli kähveltänyt kanervat sieltä. Kyllä harmitti äitini puolesta kun vasta käytiin kanervat ja havut laittamassa .Ihmetyttää että minkälainen ihminen kehtaa ottaa toisen haudalta ja viedä oman omaisen haudalle.
Sent from my iPad using Tapatalk
Kävin isäukon haudalla äiteen kanssa ja jumankekkaj jokuoli kähveltänyt kanervat sieltä. Kyllä harmitti äitini puolesta kun vasta käytiin kanervat ja havut laittamassa .Ihmetyttää että minkälainen ihminen kehtaa ottaa toisen haudalta ja viedä oman omaisen haudalle. Pennut kaatelee hautakiviä ja aikuisemmat varastaa kynttilät ja kukat haudoilta. Pullamössö ikäpolvi ulottuu joka paikkaan. ![]() tuo kukkien varastaminen taitaa olla aika yleistä mitä juttua olen kuullut,meillekin sattu kerran kun oltiin istutettu kukat haudalle ja mentiin katsomaan niitä ni olivat hävinneet.
siinä sit ihmeteltiin et kuka moisia pöllii,noh asia selvis kun seurakunnalta tuli kirje jottei saa istuttaa kukkia sinne vaan viedä ruukuissa tai sit leikkokukkia. ostettiin sit sellanen vihreä tötsä mihin saa laittaa leikkokukkia,noh niitäkin on jo hävinnyt kaksi eli pöllitty,ihme homma juu tuo kukkien varastaminen taitaa olla aika yleistä mitä juttua olen kuullut,meillekin sattu kerran kun oltiin istutettu kukat haudalle ja mentiin katsomaan niitä ni olivat hävinneet.Olikohan seurakunta nekin pöllinyt... Kävin isäukon haudalla äiteen kanssa ja jumankekkaj jokuoli kähveltänyt kanervat sieltä. Kyllä harmitti äitini puolesta kun vasta käytiin kanervat ja havut laittamassa .Ihmetyttää että minkälainen ihminen kehtaa ottaa toisen haudalta ja viedä oman omaisen haudalle.Veljeni haudalta varastettu jo kolme lyhtyä,minuakin ihmetyttää kuka ne vie.. Veljeni haudalta varastettu jo kolme lyhtyä,minuakin ihmetyttää kuka ne vie..Asenna riistakamera! voit yllättyä Siitä saattaisi valitettavasti seurata ylleisellä hautuumalla jonkintyyppisiä juriidisia ongelmia, en kyllä osaa sanoa mitä, jotain salakuvaamista se saattaisi olla. Kaikki hautuumaakävijät ja seurakunnan väki ei ehkä tykkäisi. Vaikka varkaalle se olisi ihan oikein.
ei mahdu mun tajuntaa
että pitää varastaa yleensä olenkaan ja vielä minusta se on törkeyden huippu viedä jotain haudoilta ![]() minusta sellanen toiminta hipoo lähes haudan häväistystä itse en siellä edes puhu puhelimeen mutta kylläkin kanssani olijoiden kanssa tai muiden kävijöiden (jotka tulevat aika tutuiksi ) en siltikään kova äänisesti keskustele heillekkään jottei nukkujat häiriiny ![]() Siitä saattaisi valitettavasti seurata ylleisellä hautuumalla jonkintyyppisiä juriidisia ongelmia, en kyllä osaa sanoa mitä, jotain salakuvaamista se saattaisi olla. Kaikki hautuumaakävijät ja seurakunnan väki ei ehkä tykkäisi. Vaikka varkaalle se olisi ihan oikein.Meidän naapurissa on hautuumaalla kameravalvonta, joka ilmoitetaan joka portilla hautuumaalle mennessä. Käsittääkseni isojen kaupunkien hautuumailla on yleisesti kameravalvonta. |