|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]()
..Jos kotomaasta löytys..jos ei nii pakko kait katella naapurista
1200-1400e välissä. Toinen korjaamo on Hollolassa joka on varteen otettava vaihtoehto, Auto sinne korjaavat vanhan lootan siellä. hoitavat koko sydeeemin kerralla kuntoon. Olen käynnyt siellä yli 50v äijiä tehneet hommia todella 20v eikä men harjoitteluksi , sanoi mulle että menee 12h pois otto korjaus paikaleen laitto. 64e /H + osat . Itse tykään tosta, selvät tiedot .Ei mene turhan paskan jauhamiseksi. Äijät tietää mistä puhuu Tossa on se etu ettei saa jo valmiiksi hajoamassa olevaa rahinapurkkia tilalle. Mikä on noissa purkaamon lootissa riskinä.
Näkyy olevan keltaisessa pörssisä helsinkissä ,takuu korjattuja lootia tarjolla,vanha annettava vaihdossa. numero 09 626 412 MÄÄ JUST KUOLIN...IHAN HIRVEE PYYNTI...Kaunis kiitos Sinulle kuitenkin,kun ilmoittelit..onhan noissa kyllä tuo takuu
Meinasin saada korki. Oli meinaa niin helvetinmoinen hinta. ![]() Kylmä luulen mulla on lootan korjaus edessä. kaikkein järkevintä on korjata vanha .Meinaa sitten jos ottaa vanhan askin pois ja laitaa samanlaisen paskan tilalle . Alkaa käämit kärytä
Näkyy olevan keltaisessa pörssisä helsinkissä ,takuu korjattuja lootia tarjolla,vanha annettava vaihdossa. numero 09 626 412 Oikeassahan kyllä olet..mutta matkaa kertyy edestakas tommoset 1000km Auto seisoo huoltamon pihalla ja osia odotellaan..aina kun joku purkaa,niin huomataan ettei tämä sitten passaakkaan juur meidän kaaraan
Näillä on ivecon edustus itsellä ,korjaavat pakettiautoja ja matkailuautoja pelkästään. Sivuja: [1] Siirry ylös
|