Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!

<< < (16/24) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.10.2014     kello on 21:39 ---Mitäs jos herrat Allan ja Tsahkalikin ottaisivat yhetyttä Hämeenlinnan suuntaan (sinne liiton toimipaikkaan) ja kertoisivat mietteiätän asian tiimoilta!

--- Lainaus päättyy ---

Otettu on. Jo ennen tätä viimeistä 'uudistusta', sekä sen jälkeen. Toimitusaika vaan näyttää olevan pitkä.....

K.E.V:
Jos niillä on pitkä toimitusaika kun tilaajia todella paljon  ::)

Alan:
Ei vaan ymmärtävät pitää tärkeät henkilöt ja tahot tyytyväisinä. Muista niin väliä, kuten nettiä käyttävistä ulkomaanmatkailijoi sta, joita on jäsenistöstä ehkä 2%.  :o

Yusuf:
Olemme matkustelleet vuosikymmeniä ulkomailla ja kuuluimme jonkin aikaa voppiin, mutta sieltä ei saanut mitään uutta edes ennen internetin kehitystä nykyiseen muotoonsa. Paljon oli niitä joiden mielestä juuri heidän käymänsä paikat olivat ainoita oikeita, lisäksi en jaksa lukea kertomuksia joissa puhutaan kokoajan rahasta. Säästän rahaa matkustamiseen vuoden varrella, jottei sitä tarvitse koko ajan loman aikana miettiä.
Toki onhan tarinoista joitain vihjeitäkin saanut ja luen matkakertomuksia eri paikoista suht säännöllisesti poislukien noin säästömatkat.
Vop kerho on aikansa elänyt ja voi poistua.

Kulkukissa ja koira:
Tervehdys,

Olen uusi käyttäjä, löysin vasta tämän palstan. Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

Eli kiva että löysin minäkin tämän palstan, kun joskus jotkut tekniset tai käytännön asiat voivat ihmetyttää ja apuahan voi tulla siltä karavaanikaverilta.

Eli siis kiitos jo etukäteen tämän palstan olemassaolosta:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View