Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!
kaarina:
Juttujen leviäminen tai suora yhteydenotto päättäjiin on kaksi vallan eri asiaa.
t.Kaarina
Alan:
Kiinnostuksen puutteesta mainitessasi olet osin oikeassa. Henkilökohtaisesti en näe tarvettakaan vaikuttaa SFC:n hallintoelimiin, koska olen hyvin skeptinen sen onnistumisesta. Vaikken sellaista huonona näekään, jos joku yrittää.
Minulle riittää loppupeleissä org keskustelukanavana ulkomaan matkailusta siltä osin, kun se tapahtuu kulkineella. Nykyään on netti täynnä tietoa, kun sitä osaa etsiä. Ja peruskirjan saa, kuten joku mainitsikin, Autoliitosta. Sillä minäkin aloittelin.
kaarina:
Mun mielestä sillä, että Autoliitto myy opaskirjoa, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten maamme ainoa karavaanmatkailujär jestö palvelee karavaanmatkailijoi ta.
Ja se on asia, minkä puolesta tässä touhuan, ehkä sitten liian yksin, mutta minä kuitenkin vielä yritän,eli josko tämä liitto saataisiin palvelemaan hiukan paremmin karavanmatkailijoit a.
t.Kaarina
Alan:
Ei se palvele, ellei samanlaisten laivalippualennuste n neuvottelemista, kuin mitä lähes mikä tahansa yhdistys saa, sellaiseksi lasketa.
Yrittämiseen kannustan minäkin, ei siinä mitään - tottakai kannustan itsekin ihmisiä käyttämään kulkinettaan siihen, mihin se on tarkoitettu, ja avartamaan maailmankuvaansa. Mutta toimivan nettipalstan saaminen SFC:n palvelimelle on utopiaa, valitettavasti.
Autoliiton kirja oli vain esimerkki 13 vuoden takaisesta hyvästä tietolähteestä. Toinen oli silloinen Etuteltta, jossa vuoden verran aktiivisesti kirjoittelin. Lopetin siihen paikkaan, kun Piilonen itseensä kohdistuneen arvostelun vuoksi kielsi nimimerkillä kirjoittamisen. Muistan vielä tuon arvostelun aiheenkin, vaikken itse siihen osallistunut, ja varmaan muistaa moni muukin.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: kaarina - 27.10.2014 kello on 22:19 ---
Ja se on asia, minkä puolesta tässä touhuan, ehkä sitten liian yksin, mutta minä kuitenkin vielä yritän,eli josko tämä liitto saataisiin palvelemaan hiukan paremmin karavanmatkailijoit a.
t.Kaarina
--- Lainaus päättyy ---
Onnea yritykseen. Toivottavasti saat jotakin aikaan, itse kyllä epäilen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta