Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Juuri Sinä, ulkomaanmatkailua harrastava karavaanari!

<< < (17/24) > >>

K.E.V:
Tervetuloa joukkoon kummaan Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulkukissa ja koira - 31.10.2014     kello on 18:29 --- Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

--- Lainaus päättyy ---
Olet kyllä asian ytimessä...
Tervetulloo tähänkin maailmaan.  :)

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulkukissa ja koira - 31.10.2014     kello on 18:29 ---Tervehdys,

Olen uusi käyttäjä, löysin vasta tämän palstan. Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

Eli kiva että löysin minäkin tämän palstan, kun joskus jotkut tekniset tai käytännön asiat voivat ihmetyttää ja apuahan voi tulla siltä karavaanikaverilta.

Eli siis kiitos jo etukäteen tämän palstan olemassaolosta:)

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa mukaan porukkaan!  Thumb
Se toinen palsta joko ahdistaa tai naurattaa. Käyn kyllä päivittäin nostattamassa verenpainetta siellä, eikä mua haittaa se, että siellä näkyy koko nimi. Oonhan mä facessakin.  :laugh:

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Kulkukissa ja koira - 31.10.2014     kello on 18:29 ---Tervehdys,

Olen uusi käyttäjä, löysin vasta tämän palstan. Olen SFC:n jäsen lähinnä matkatarjousten takia ja ekana vuotena kyselin neuvoa etuteltasta ja sainkin (kiitos), mutta kun siellä esiinnytään koko nimellä ja kun sitten joku utelias nimen jaksaa taputella Googleen niin sieltähän löytyy. En usko että kenellekään kuuluu mitä apua olen tarvinnut/tarjonnut. Sinänsä koko nimen antaminen ei minua häiritse jos se olisi esim jaettuna karavaanareiden kesken, mutta että myös googlen, niin ei kiitos.

Eli kiva että löysin minäkin tämän palstan, kun joskus jotkut tekniset tai käytännön asiat voivat ihmetyttää ja apuahan voi tulla siltä karavaanikaverilta.

Eli siis kiitos jo etukäteen tämän palstan olemassaolosta:)

--- Lainaus päättyy ---

Tervetuloa - juuri kirjoittamillasi ajatuksilla tervehdin heinäkuun alussa 2008 silloista karavaanari.infoa . Yli kuusi vuotta anonyymiä ja pääosin hyvähenkistä keskustelua, tiedon jakamista ja sen saamista. Ilman Etuteltan angsteja ja mainittua yksityisyyden menettämistä, tai paremminkin mahdollisuutta säätää sitä, mitä itsestään kertoo. Thumb

Kulkukissa ja koira:
Kiitos teille kaikille tervetulotoivotuksi sta:) ja Alan tuon sen mun asian ytimekkäästi ilmaisikin " tiedon jakamista ja sen saamista. Ilman Etuteltan angsteja ja mainittua yksityisyyden menettämistä, tai paremminkin mahdollisuutta säätää sitä, mitä itsestään kertoo"

Näyttää olevan mukavan aktiivinen palsta tämä:)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View